bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
عبدلرضا کللی در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
علی پورتنگستانی: ر روزهای که هواداران شاهین منتظر حضور یک شاهین متفاوت در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور هستند، استعفا عبدالرضا کللی از سمت از مدیر روابط عمومی این باشگاه شوک عجیبی به آنها وارد کرد.

علی پورتنگستانی: در روزهای که هواداران شاهین منتظر حضور یک شاهین متفاوت در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور هستند، استعفا عبدالرضا کللی از سمت از مدیر روابط عمومی این باشگاه شوک عجیبی به آنها وارد کرد. به هر حال این مدیر توانمند و زحمتکش 18 سال در باشگاه محبوبش بدون هیچ قید‌وشرطی فعالیت کرد و همیشه در نزد هواداران و پیشکسوتان این باشگاه احترام خاصی داشت. مردی که نه به‌خاطر پول بلکه به‌خاطر علاقه فوق‌العاده‌اش به شاهین، در هر شرایطی جنگید تا به این تیم کمک کند!

چیزی تا شروع نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک باقی نمانده است و هواداران شاهین با شوق بسیار زیادی منتظر درخشش تیم‌شان در این نیم‌فصل هستند. تیمی که در نیم‌فصل اول مسابقات وضعیت بسیار بدی داشت و حواث و اتفاق‌های بسیار زیادی تجربه کرد ولی حالا هم کادرفنی و هم کادر مدیریتی این تیم به‌طور کامل تغییر یافته است و همین مساله باعث شد تا هواداران شاهین حالا امید بیشتری به ماندن تیم‌شان در لیگ دسته یک داشته باشند، کاری که سخت است ولی در دنیای فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اما در طول چند روز گذشته خبری در رسانه‌ها پخش شد که باعث تعجب هواداران شاهین و اصحاب رسانه شد. طبق این خبرها عبدالرضا کللی که یکی از موفق‌ترین مدیرهای روابط عمومی استان محسوب می‌شود، پس از 18 سال فعالیت در تیم شاهین تصمیم به جدایی گرفت و از سمت خود در این تیم استعفا داد. مدیری که در این سال‌ها علاوه بر وظایف روابط عمومی باشگاه، وظایف دیگری هم در این باشگاه بر عهده داشت و تا آخرین روز فعالیتش در شاهین، از عهده همه آنها به‌خوبی برآمد. در متن استعفا او آمده است که «با عرض سلام و احترام خدمت همه هواداران شاهین لازم است به اطلاع برسانم‌، اینجانب عبدالرضا کللی پس از ۱۸ سال (‌از سال ۱۳۸۲ تاکنون) فعالیت در باشگاه شاهین و با همه علاقه‌ای که نسبت به این باشگاه و نام بزرگش دارم‌، هم‌اکنون نیاز به تغییر می‌بینیم و در همین راستا طی نامه‌ای استعفای خود را به مدیریت محترم باشگاه اعلام داشته‌ام. با همه اوصاف هیچگاه از نام شاهین جدا نخواهم بود و همواره در کنار شما هواداران عزیز برای موفقیت و سربلندی این تیم محبوب تلاش خواهم کرد و شاید در فرصتی دیگر برای نام شاهین باز هم خدمتگزار باشم. سلامتی و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان خواستارم».

به‌هر حال آقای کللی در این سال‌ها همواره یکی از فعالیت‌ترین افراد باشگاه شاهین بود و همواره سعی می‌کرد در شرایط مختلف (برخلاف برخی از افراد که حتی از انجام دادن مسوولیت خود فرار می‌کردند)، حتی بیشتر از توانش به شاهین کمک کند تا این تیم بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، حتی زمانی که با این باشگاه قراردادی نداشت. همین مسائل باعث شد تا امروز عبدالرضا کللی به یکی از محبوب‌ترین مدیران شاهین شهرداری تبدیل شود. به همین دلیل گفت‌وگویی با این ایشان داشتیم که در ادامه این گزارش مشروح آن را خواهید خواند.

18 سال در شاهین فعالیت کردم

من متولد سال 1355 هستم و نکته جالب این است که پدرم از همان سال وارد باشگاه شاهین شد و دقیقا 30 سال در این باشگاه در سمت‌های مختلفی همچون رئیس هیات مدیره، عضو هیات مدیره، مدیر امور مالی، سرپرست تیم و قائم مقام باشگاه فعالیت کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید. من از سال 1382 که مصادف به مدیریت آقای نجفی در شاهین شهرداری بود، به‌عنوان مدیر روابط عمومی کار خود را در این باشگاه شروع کردم و از سال 86 هم در کنار این سمت، عضو کانون هواداران باشگاه هم شدم. زمانی که تیم شاهین شهرداری در سال 1392 تشکیل شد، باز هم سمت مدیر روابط عمومی این باشگاه را بر عهده گرفتم و علاوه بر کادر فنی در تیم نونهالان باشگاه هم فعالیت داشتم. من در این سال‌ها زیر نظر مدیرانی همچون آقایان نجفی، حاج احمد گزی، کنگانی، رضوی، دمشقی، باستین، واعضی، مسیگر و آتشین کار کردم و افتخار این را داشتم که در کنار این افراد به شاهین کمک کنم.

صعود به لیگ برتر در سال 86، بهترین خاطره من در شاهین بود

من در شاهین شکست‌ها و پیروزی‌های زیادی را تجربه کردم ولی باید بگویم که من در شش صعود شاهین در لیگ‌های کشوری در این تیم حضور داشتم که مهم‌ترین آنها، دو بار صعود به لیگ برتر کشورمان بود. شیرین‌ترین خاطره در این باشگاه، برمی‌ر‌گردد به تیرماه سال 88 که توانستیم با شکست نماینده تبریز در ورزشگاه مملو از هوادار، راهی لیگ برتر کشور شویم. اگرچه در سال 97 هم با گل محمد محبی این اتفاق یک بار دیگر رخ داد ولی به هر حال همیشه اولین صعود لیگ برتر، به یادماندنی‌‌ترین خاطره در ذهن‌ بنده است.

18 سال بدون چشم‌داشت مالی برای تیم محبوبم کار کردم

شاید این سوال در ذهن بسیاری از افراد به‌وجود بیاید که چطور می‌شود ه 18 سال به‌عنوان مدیر روابط عمومی در یک باشگاه فعالیت کرد. ولی من برای حضور در این باشگاه دلایل بسیار خوبی دارم. اولین و مهم‌ترین دلیلی که باعث شد من سال‌ها در شاهین فعالیت کنم، عشق و علاقه‌ای بود که من به این تیم داشتم. باور کنید فقط در دو سال از آن 18 سالی که گذشت، من با باشگاه قرارداد مالی داشتم، قراردادی که البته آنچنان رقم بالایی در آن درج نشده بود و فقط در حدی بود که بتوانیم آن را در فدراسیون فوتبال به ثبت برسانیم. در 16 سال دیگر فعالیت در این باشگاه، من بدون اینکه یک ریال از باشگاه گرفته باشم، برای شاهین کار کردم. این برای من افتخار بزرگی بود که در این باشگاه فعالیت کردم. اما نکته دیگری که باعث شد من سال‌ها در شاهین کار کنم، احترامی که نزد هواداران داشتم، بود. من در این سال‌ها همیشه با مدیران باشگاه ارتباط بسیار خوبی داشتم ولی از همه آنها مهم‌تر، به‌دنبال این بودم که ارتباط هواداران با باشگاه هیچ وقت قطع نشود و به همین دلیل همیشه در کنار آنها بودم و همین مساله به من انگیزه می‌داد که در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهم. در کنار همه این مسائل، من به نوشتن و کار خبرنگاری علاقه بسیاری داشتم و همین مساله باعث شد که از نوجوانی وارد این عرصه شوم. این هم یکی دیگری از دلایلی بود که باعث شد در بخش روابط عمومی باشگاه سال‌ها فعالیت کنم.

هواداران شاهین در قلبم جای دارند

من سال‌های زیادی در شاهین بودم و به‌نوعی زندگی‌‌ام هم تحت‌تاثیر همین مساله قرار گرفت و با همه این مسائل، افتخار می‌کنم که به‌عنوان یک شاهینی توانستم به تیم محبوبم خدمت کنم و در ادامه راه برای شاهین شهرداری آرزوی موفقیت می‌کنم. کلام آخر من این است که هیچ‌وقت هواداران شاهین را از خود درو نمی‌کنم و آنها همواره در قلب من جای دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: