bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ادامه عجایب این روزهای بهروزیان‌فر؛
بامداد جنوب: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر که طبق برآوردها، تقریبا به پایان مدیریت خود در ورزش استان رسیده است، در این روزهای پایانی بار دیگر ثابت کرد که یک مدیر نقدپذیر نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر که طبق برآوردها، تقریبا به پایان مدیریت خود در ورزش استان رسیده است، در این روزهای پایانی بار دیگر ثابت کرد که یک مدیر نقدپذیر نیست. هر چند برخی از نقدها بسیار مخرب بودند ولی نوع و لحن حرف زدن بهروزیانفر در رابطه با این نقدها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

سال 1401، آغاز یک قرن و دوره جدیدی برای ورزش استان بوشهر است و در این دوره جدید به‌زودی شاهد پایان دوره مدیریت مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهیم بود، مدیرکلی که چیزی حدود هفت سال در این منسب ریاست کرد و در این مدت شاهد اتفاق‌های خوب و بد زیادی به‌خاطر عملکرد او بودیم. اوایل هفته گذشته در گزارشی نگاهی داشتیم به دوران مدیریت آقای بهروزیانفر و معتقد بودیم که در مجموع ایشان عملکرد متوسطی داشتند و نه آنچنان موفق بودند و نه آنقدر ضعیف. احمد بهروزیان‌فر در کل یک مدیرکل خنثی بود و بیشتر به‌دنبال این بود که خود را از حاشیه‌ها جدا کند و چراغ خاموش به راه خود ادامه دهد، هر چند رئیس ورزش استان هیچوقت نتوانست خود را از حاشیه جدا کند. اما در گزارش امروز خود به حاشیه جدید آقای مدیرکل ورزش استان خواهیم پرداخت، اتفاقی که البته باعث شگفتی و ناراحتی بسیاری از اهالی ورزش استان شده است؛ چراکه انتظار آن‌ها این بود که آقای بهروزیان‌فر نقدپذیر باشند و از انتقادها برای حل مشکلات ورزش استفاده کند نه اینکه با سخن عجیب‌وغریب جواب انتقادها را بدهد. اما اصل ماجر چیست؟

هفته گذشت با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان، شورای اداره این نهاد با حضور مسوولان مختلف برگزار شد و در آن جلسه آقایان به حل مسائل درون سازمانی پرداختند. اما مهم‌ترین مساله‌ای که در این جلسه مطرح شد، انتقادهایی بود که از سوی برخی از اهالی ورزش استان به احمد بهروزیان‌فر وارد شده بود. در این میان، مدیرکل ورزش استان در این خصوص سکوت اختیار نکرد و با بیان اینکه «برخی از آقایان هر اتفاقی که برای ورزش استان می‌افتد را گردن ما می‌اندازند»، شروع به سخنانی بر علیه این افراد کرد که تا حدودی توهین‌آمیز نیز بود. البته که شنیدن این سخنان آن هم از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان جای تعجب داشت؛ چراکه ایشان به‌عنوان مدیرکل ورزش استان، وظیفه داشت خویشتن‌داری می‌کرد و به آرامی به این مسائل جواب می‌داد نه اینکه جواب نقدها را با توهین بدهد. در این مورد حتی فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واقعیت ماجرا را به‌خوبی نشان داد. اما سوال اصلی این است که آیا آقای رئیس می‌تواند هر طور که بخواهد جواب نقدها را بدهد؟ آیا ایشان واقعا فکر می‌کنند که در اوضاع نه‌چندان مناسب ورزش استان نقشی نداشته‌اند؟ آیا واقعا اداره کل و ورزش و جوانان استان بوشهر در این مدت توانسته از عهده وظایف خود برآید؟

در گزارش هفته گذشته تا حدودی به همه این سوالات پاسخ دادیم و معتقد بودیم که اداره کل ورزش و جوانان استان با توجه به پتانسیلی که ورزش این استان داشت، نتوانسته از همه این پتانسیل‌ها استفاده کند و حتی در برخی از موارد عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. در اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از تیم‌های ورزشی استان از لیگ‌های سطح یک کشوری به سطح‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند، قطعا اداره ورزش و جوانان و شخص مدیرکل تا حدودی مقصر بوده‌اند؛ چراکه شواهد نشان می‌دهد که آن‌ها هم در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند. حالا که با پدیده نقدپذیر نبودن آقای رئیس روبه‌رو شده‌ایم که جای تعجب دارد.

آقای بهروزیان‌فر باید قبول کند انسان نقدپذیری نیست؛ چراکه اگر ایشان چنین ویژگی داشت، طی یک سال گذشته حداقل یک‌بار از روزنامه بامداد جنوب برای شرکت در نشست خبری دعوت به‌عمل می‌آورد. واقعیت ماجرا هم این است که حدود دو سال پیش، پس از آنکه یک گزارش انتقادی درباره صحبت‌های ایشان در نشست خبری‌شان نوشتیم، دیگر از این روزنامه هیچ خبرنگاری به نشست خبری ایشان دعوت نشد. مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود را یک مدیر موفق می‌داند باید قبول کند که ضعف‌هایی هم دارد نه اینکه با پوشاندن آن ضعف‌ها، خود را برتر نشان دهد.

به هر حال فکر می‌کنیم که شاید پایان این مسیر هم به سود آقای مدیر کل می‌باشد و هم ورزش استان؛ چراکه در حال حاضر، احمد بهروزیان‌فر دیگر شخصیت محبوبی در استان بوشهر به حساب نمی‌آید و بسیاری از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی از عملکرد ایشان به‌شدت ناراضی هستند و نقد بسیاری بر عملکرد ایشان دارند. چه بهتر است که وزارت ورزش و جوانان هم هر چه سریع‌‌تر در این مورد کارهای لازم را انجام و یک مدیر جدید با روحیه تازه را جانشین آقای بهروزیان‌فر کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: