bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بامداد جنوب: شهردار خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر از کشته و مصدومیت در حادثه آتش‌سوزی دو واحد مسکونی در این شهر خبر داد.

بامداد جنوب: شهردار خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر از کشته و مصدومیت در حادثه آتش‌سوزی دو واحد مسکونی در این شهر خبر داد.

محمدجواد کاشفی روز دوشنبه در حاشیه دیدار و ملاقات با آتش‌نشان مصدوم در بیمارستان زینبیه خورموج گفت: این حادثه در بامداد دوشنبه رخ داد که با تماس شهروندان تیم‌های اطفا حریق آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مرکزی و شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی شدت آتش‌سوزی و انفجار گاز موجب تخریب دیوار و سرایت آتش به واحد مسکونی هم‌جوار شد اما با تلاش آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری شد.

شهردار خورموج با ابراز تاسف نسبت به خسارت‌های وارده گفت: در این حادثه باوجود تلاش آتش‌نشانان، صاحب‌خانه ۵۶ ساله به علت شدت سوختگی در محل فوت کرد و یکی از آتش‌نشان به دلیل شدت آتش و غلظت دود مصدوم و به بیمارستان زیبنیه خورموج اعزام شد که حال وی رو به بهبود است.

رئیس آتش‌نشانی خورموج نیز در همین زمینه گفت: عدم رعایت نکات ایمنی ساختمان در هنگام ساخت‌وساز موجب ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود.

عبدالجواد احمدی افزود: بررسی‌ها در مورد علت آتش‌سوزی این واحدهای مسکونی در حال انجام است و بر اساس نتایج اولیه حریق ممکن است بر اثر اتصال سیم برق یکی از واحدهای مسکونی رخ‌داده باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: