bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
پایان مالکیت شهرداری و شورا بر باشگاه بوشهری؛
شاهین شهرداری نه، حالا دیگر نام این باشگاه شاهین تابان می‌باشد، باشگاهی که می‌خواهد مسیر گذشته خود را به فراموشی بسپارد و مسیری جدید را برای رسیدن به اهدافش شروع کند ولی مساله اصلی این است که آیا مدیران جدید باشگاه می‌توانند از پس مشکلات گذشته برآیند یا خیر!.


شاهین شهرداری نه، حالا دیگر نام این باشگاه شاهین تابان می‌باشد، باشگاهی که می‌خواهد مسیر گذشته خود را به فراموشی بسپارد و مسیری جدید را برای رسیدن به اهدافش شروع کند ولی مساله اصلی این است که آیا مدیران جدید باشگاه می‌توانند از پس مشکلات گذشته برآیند یا خیر!.

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، سرنوشت نامشخص شاهین مشخص شد و این تیم مالک جدید پیدا کرد. همانطور که طی روزهای گذشته در خبرها خواندید، پرویز عبدی‌پور و برخی از پیشکسوتان باشگاه وارد کار شدند تا بالاخره شاهین را از شورا و شهرداری بوشهر از طریق مزایده بگیرند. نکته جالب این ماجرا این بود که از این پس، ما دیگر باشگاهی به نام شاهین شهرداری نداریم بلکه این باشگاه با نام جدید خود یعنی شاهین تابان بوشهری در مسابقات لیگ دسته دو کشور حضور خواهد یافت.

پس از این اتفاق، پرویز عبدی‌پور در گفت‌وگویی در این مورد تصریح کرد: با همكاري و مساعدت اعضاي محترم شوراي اسلاميو شهردار محترم شهر بوشهر در واگذاري امتياز تمامی رده‌هاي سني تيم شاهين شهرداري و نگاه ويژه سرپرست اداره ورزش و جوانان و رياست محترم هيات‌فوتبال استان‌، در همين راستا با تصويب كميسيون ماده پنج امور باشگاه‌ها از اين پس فعاليت اين باشگاه با نام شاهين تابان بوشهر ادامه خواهد يافت.

نماینده تام الاختیار (مدیریت) باشگاه شاهین تابان بوشهر در ادامه خاطرنشان کرد: از همكاري و حمايت‌هاي صورت‌گرفته تا کنون از سوي مسولان گرامي كمال تشكر و قدرداني به‌عمل مي‌آيد و اميد است با عنايت خداوند بزرگ و همدلي و همراهي همه ورزش‌دوستان به‌ويژه پيشكسوتان و هوادارانعزيز كه سرمايه اصلي باشگاه مي‌باشند، بتوانيم با كسب نتايج خوب باعث شادي و شور نشاط جامعه شويم.

روز گذشته همنیز قرعه‌کشی لیگ دسته دو کشور برگزار شد و شاهین تابان حریفان خود در این مسابقات را شناخت. با یک بررسی کوتاه، می‌توان گفت که شاهین تقریبا در گروه سختی قرار گرفته و این تیم برای رسیدن به آنچه که به دنبالش است، کار بسیار سختی در پیش دارد. حریفان شاهین در این مسابقات، باشگاه‌های شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدا بابلسر، مس نوین کرمان، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماشیان رشت، آریوبام اسلامشهر و پیام توس مشهد می‌باشند. کار برای شاهین تابان و مدیران جدید این باشگاه سخت است ولی با همه این مسائل، هنوز هم شایعاتی در اطراف باشگاه وجود دارد که هواداران این باشگاه را به‌شدت نگران کرده است، اما ماجرا چیست؟!.

همانطور که می‌دانید، شاهین تابان یا همان شاهین شهرداری سابق، در طی چند سال اخیر در وضعیت بسیار بدی قرار داشت، هم از نظر مدیریت و هم از نظر کادر فنی؛ در این میان شورا و شهرداری بوشهر هم کم مقصر نبودند و تا آنجا که ما مشاهده کردیم، این دو نهاد هم باعث افزایش مشکلات باشگاه شدند. همین مسائل باعث شد تا از دو سال پیش بحث گرفتن باشگاه از شورا و شهرداری مطرح شود، آن‌هم توسط پیشکسوستان باشگاه! در طی دو سال گذشته حرف و حدیث زیادی در این مورد گفته شده بود و حتی در برهه‌ای شاهین شهرداری تقریبا به مالک جدید نزدیک شده بود ولی در نهایت این تیم باز هم به شورا و شهرداری برگشت. اما اصل حرف هواداران شاهین این بود «آدم‌هایی که باعث شدند شاهین به این روز بیفتد از تیم بروند و دیگر به این باشگاه برنگردند»، جمله‌ای که آن‌ها بارها در مقابل شورا و شهرداری آن را بازگو کردند و هر بار هم این حرف می‌شنیدند؛ «همه‌چیز درست خواهد شد».

اما نه‌تنها چیزی درست نشد بلکه وضعیت از گذشته هم بدتر شد و همه این مسائل دست به‌دست هم دادند تا شاهین در فصل جدید رقابت‌های فوتبالی در ایران، در لیگ دسته دو کشور به میدان برود. حالا با وجود اینکه این تیم مالک جدیدی پیدا کرده است ولی طبق خبرهای رسیده، افرادی که در سقوط‌های متعدد شاهین به‌نوعی دست داشتند و مشکلات زیادی برای این باشگاه به‌وجود آوردند، باز هم در اطراف باشگاه دیده شده‌اند و به‌دنبال این هستند جایگاهی را که از دست دادند، بار دیگر به‌دست آورند. در این میان گفته شده است که حتی برخی از آن‌ها در کادر مدیریتی جدید شاهین تابان پست جدید گرفته‌اند، مساله‌ای که برای هواداران شاهین تابان آزاردهنده است.

البته روز گذشته در رابطه با این مورد در فضای مجازی، برخی از هواداران اعتراض خود را نشان دادند و اعلام کردند که اگر مدیران قبلی باز هم بر سر کار بیایند، این تیم با تیمی که شهرداری ساخت، چه تفاوتی دارد؟ به‌هر حال این شایعات همچنان ادامه دارد و اگر وضعیت به همین شکل پیش برود، شاهین تابان زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم، وارد حاشیه خواهد شد. باید دید که آیا پرویز عبدی‌پور و همراهانش از پس این مشکلات برخواهند آمد و اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنند. طی چند روز آینده این مساله به‌طور کامل مشخص خواهد شد!.


نام:
ایمیل:
* نظر: