bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
به‌مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان همزمان با دهه فجر به‌مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی خبر داد.

حیدر راهب با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در دهه فجر عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر رایگان است.

 

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از برگزاری بیش از 200 برنامه در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان، مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی، مسابقات نقاشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام خواهد بود.

 

راهب همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی «چغک» در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: این مسابقه ویژه نوجوانان 13 تا 19 سال است و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت مسابقه به نشانی www.samakpl.ir  مراجعه کنند.

 

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، بازنمایی کتاب و معرفی کتاب‌هایی با محوریت انقلاب اسلامی و سیره امام خمینی(ره) از سوی کتابداران در کتابخانه‌های عمومی استان از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر جاری اجرا می‌شود.

 

راهب، غبار روبی قبور مطهر شهدا، حضور در مدارس و معرفی کتب پیرامون انقلاب اسلامی را از سری برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام‌الله دهه فجر دانست و گفت: برگزاری جشن انقلاب و نورافشانی در کتابخانه عمومی خلیج فارس از برنامه‌هایی است که به همین مناسبت برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر یادآور شد: در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی، تمهیداتی اندیشیده شده تا کتابداران به همراه اعضای کتابخانه‌ها با حضور حداکثری و هماهنگ خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، بیانگر حضور نهاد در این حرکت افتخار‌آمیز مردمی باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر: