bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛
بامداد جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ابلاغ مصوبات بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر در دور دوم سفر رئیس‌جمهور خبر داد.


دکتر حسن ملکی‌زاده با اعلام این خبر گفت: با عنایت به سفر ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر، مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ ابلاغ شد.


وی با بیان اینکه مبلغ ۷۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل مرکز بیماری‌های خاص بوشهر طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ اختصاص یافته است، تصریح کرد: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی استان طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ اختصاص یافت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ اختصاص یافت، تصریح کرد: مبلغ ۸۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ اختصاص یافت.


ملکی‌زاده با بیان اینکه مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: با عنایت به سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر اعتبار خرید تجهیزات اورژانس هسته‌ای بوشهر نیز تأمین خواهدشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: