bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
بامداد جنوب: استاندار بوشهر در بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از انتقال ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی بوشهر به خارج از شهر خبر داد و اعلام کرد: در این راستا ادارات و دستگاه‌های دولتی در دولت‌‌شهر مستقر می‌شوند.

احمد محمدی‌زاده، توسعه زیرساخت‌ها و توجه به  درآمدزایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از پساب تصفیه شده فاضلاب در توسعه فضای سبز شهرک‌های صنعتی و تأمین آب مورد نیاز صنایع استفاده شود.


استاندار بوشهر پساب فاضلاب در شهرک‌های صنعتی را یک فرصت برای استفاده در طرح‌های مختلف معرفی کرد و افزود: زیباسازی شهرک و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته شود.


محمدی‌زاده، فعالان در بخش تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری را سربازان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن دانست و تصریح کرد: همانگونه که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از شان و منزلت خاصی در جامعه برخوردار هستند، فعالان بخش تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری هم به عنوان سربازان جبهه جنگ اقتصادی دارای قداست و منزلت هستند.


وی با تأکید بر تسریع در برگشت واحدهای راکد به چرخه تولید گفت: بخش‌های مختلف برای برگشت واحدهای راکد صنعتی و نیمه فعال به چرخه فعالیت در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کمک و تلاش کنند.


محمدی‌زاده با بیان اینکه فعالیت در برخی اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر متوقف شده است تأکید کرد: این اراضی در اختیار برخی افراد قرار گرفته و بدون اینکه عملیات خاصی برای سرمایه‌گذاری انجام دهند، دنبال افزایش ارزش افزوده و سودجویی هستند که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.


وی الحاق اراضی جدید به شهرک‌های صنعتی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایجاد 10 ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: