bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
به همت هلدینگ پشگامان بنیاد تعاون بسیج؛
بامداد جنوب: رویداد ملی «تا ثریا» با هدف تحقق عدالت‌محوری در حمایت مادی و معنوی از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور به همت هلدینگ پشگامان بنیاد تعاون بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، هلدینگ پشگامان در راستای حمایت از نخبگان و مجموعه‌های دانش‌بنیان تاکنون 16 رویداد از سلسله رویدادهای ملی «تا ثریا» را در سطح کشور برگزار کرده است که این رویداد فردا (چهارشنبه، 24 خرداد 1402) در سالن ابن‌سینای دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد.

 نشست این رویداد در دو بخش برنامه‌ریزی شده است. بخش اول ارائه نیازهای فناورانه اولویت‌دار (ریورس پیچ) از سوی صنایع است و بخش دوم ارائه محصولات فناورانه (دمودی) است که از سوی شرکت‎‌های دانش‌بنیان و نخبگان ارائه می‌شود. در کنار این نشست، جلسات «تجارت با تجارت» یا «B۲B» نیز انجام می‌شود.

استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های بالقوه نوآوری و فناوری، بستر بسیار مناسبی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان را داراست. با تطبیق منابع و نیازها با هم، حمایت شایسته از نخبگان استان و رشد تسهیل‌کننده می‌توان برای پاسخ به نیازهای مردم گام‌های قابل توجهی برداشت.

این رویداد ملی در استان بوشهر با حضور استاندار، فناوران، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران کشوری نظیر بنیاد تعاون بسیج، بنیاد تعاون سپاه، آستان قدس رضوی، صنایع مس برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرایند رویداهای ملی تا ثریا می‌توانید به نشانی https://www.pishgamanhub.com/ مراجه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: