bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کنگان، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی به‌منظور تسهیل ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این شهرستان را برنامه اولویت‌دار امسال این اداره معرفی کرد.

عقیل عبداللهی‌پور با اعلام این خبر گفت: طبق بند (ل) تبصره ۱۷ قانون بودجه 1402، همه موسسات و مراکز پزشکی ملزم به عقد قرداد با بیمه‌های پایه هستند، از این‌رو، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی در اولویت برنامه‌های امسال اداره بیمه سلامت شهرستان کنگان قرار گرفته‌است.


وی افزود: امیدوار هستیم با استقبال مراکز درمانی بتوانیم چتر حمایتی بیمه سلامت را در شهرستان کنگان گسترده‌تر کنیم تا بیمه‌شدگان در فرآیند درمانی خود با آسودگیخاطر بیشتری بتوانند از خدمات بیمهای بهره‌مند شوند.


یادآوری می‌شود، بیمه سلامت در سال 1393 به‌منظور خدمت‌رسانی به قشرهایی از جامعه که تحت‌پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند، بدون پرداخت حق‌بیمه (رایگان) به‌وجود آمد. این  بیمه صرفاً بیمه‌درمانی است و فردی که می‌خواهد تحت‌پوشش بیمه سلامت قرار بگیرد نباید تحت‌پوشش بیمه‌های دیگر نظیر بیمه خدمات‌درمانی، بیمه تأمین‌اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی باشد.


بیمه‌شدگان بیمه سلامت می‌توانند از همه خدمات بیمارستانی در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های دولتی، چه به‌صورت بستری یا سرپایی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی و خدمات پاراکلینیکی که طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، برخوردار و از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: