bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
بامداد جنوب: همایش بزرگداشت شهدای دولت با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

بامداد جنوب: همایش بزرگداشت شهدای دولت با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر سخنران همایش بزرگداشت شهدای دولت بود که سخنانی در وصف شهیدان رجایی و باهنر ارائه کرد.

وی با زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان رجایی و باهنر، نداشتن نگاه مادی به دنیا، اخلاص و صداقت را از ویژگی بارز این شهیدان دانست.

گفتنی است هم‌زمان با هفته دولت و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در مصلی نماز جمعه بوشهر، غرفه شهرداری بندر بوشهر نیز در قالب معرفی پروژه‌های شهری، ارائه آموزش‌های پسماند، آتش‌نشانی و فضای سبز و همچنین پاسخگویی به مسائل و مطالبات شهروندان آغاز به کارکرده است.

این غرفه تا هشتم شهریورماه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر در خصوص انجام فعالیت‌های آموزشی در غرفه شهرداری بندر بوشهر در مصلی نماز جمعه توضیح داد.

جواد شکریان در تشریح این خبر گفت: دومین روز از برپایی نمایشگاه با حضور قابل‌توجه بازدیدکنندگان از جمله دانش‌آموزان همراه بود که با حضور در غرفه شهرداری، آموزش‌های شهروندی در بخش‌های مختلف ایمنی، فضای سبز و آتش‌نشانی را فراگرفتند.

به گفته وی توزیع پوستر و بروشور، معرفی پروژه‌های شاخص شهرداری، پاسخگویی به مشکلات شهروندان در قالب میز خدمت و همچنین اهدای گل به بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های جانبی غرفه شهرداری بندر بوشهر در دومین روز این نمایشگاه بود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر در ادامه تصریح کرد: همچنین در این غرفه بخشی از عملکرد شهرداری بندر بوشهر در طی یک سال اخیر برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

وی یادآور شد: غرفه شهرداری بندر بوشهر تا روز چهارشنبه در نوبت صبح از ۸ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ۱۸ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است، در دومین روز از نمایشگاه، شماری از مدیران شهرداری از جمله مدیر منطقه دو، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری حضور پیداکرده و پاسخگوی مسائل و مطالبات شهروندان شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: