bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد:
بامداد جنوب: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد که شعبه تامین اجتماعی عسلویه با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، صاحب ساختمان اختصاصی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در نشست با محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر و مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، بر تسریع فرآیند صدور پروانه ساخت و حل مشکلات پروژه ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی عسلویه تاکید کرد و گفت: برای ساخت ساختمان این شعبه، ضروری است که تمهیدات کافی در زمینه تسریع فرآیند صدور پروانه ساخت و همچنین ارائه راهکارهای سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه اندیشیده شود.


وی ادامه داد: زیرا شعبه تامین اجتماعی عسلویه به‌واسطه قرارگیری در محیط صنعتی جایگاه ویژه‌ای دارد که به فراخور چنین نقشی، باید حمایت ویژه‌ای از این شعبه انجام شود.


بازدرهوا یادآور شد: احداث ساختمان اختصاصی بدون‌تردید به روند و کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در پایتخت انرژی نیز کمک وافری خواهد کرد.


وی افزود: محیط صنعتی و وجود جامعه کارگری عسلویه ایجاب‌کرده تا ساکنان این منطقه ارتباط محکم و ناگسستی با سازمان تامین اجتماعی داشته باشند.


بازدرهوا گفت: خوشبختانه اعتبار موردنیاز پروژه تامین شده و امید داریم که با پایان پروژه شعبه تامین اجتماعی عسلویه در موعد مقرر، شاهد بهبود ساختار فیزیکی این مرکز باشیم.


مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان از ابراز حمایت رستیمان معاون عمرانی استانداری بوشهر و همچنین رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران برای ساخت ساختمان تامین اجتماعی شعبه عسلویه و اهتمام آن‌ها برای تسریع فرآیند ساخت آن قدردانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: