جهادکشاورزی بوشهر
درششمین روز ازگرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، مرکز جهاد کشاورزی بخش امام حسن شهرستان دیلم درآیینی با حضور مسوولان استانی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۶