افزایش تعداد باجه‌ها برای بهبود خدمات مشتریان
کد خبر: ۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
مدیر شعب بانک مهر ایران خبر داد؛

افزایش تعداد باجه‌ها برای بهبود خدمات مشتریان

صابری درخصوص شلوغی شعب بانک تصریح کرد: «بانک مهر ایران با تعداد بالایی از مراجعین مواجه است و به همین دلیل به منظور تسهیل در ارائه خدمات، تعداد باجه‌های هر شعبه را افزایش داده و وظایف را میان باجه‌ها تقسیم کرده‌ایم.»


گلاره جلالی 

مدیر شعب بانک مهر ایران در نشستی دوستانه با اصحاب رسانه در شنبه ۱۸ مرداد ماه، ضمن قدردانی از همکاری خبرنگاران در اطلاع‌رسانی رویدادهای این بانک، آن را محیطی فرهنگی و اجتماعی توامان با کارکرد مالی دانست.

به گزارش بامداد 24؛ رضا صابری با اشاره به ایده ارائه راهنمای استفاده از برنامه همراه بانک مهر بیان کرد: «به منظور تسهیل استفاده از این نرم‌افزار برای عموم مردم، تصمیم گرفتیم راهنماهای تصویری را در رسانه‌ها منتشر کنیم.»

وی در ادامه افزود که برنامه بانک مهر ایران به‌منظور افزایش کاربران، به‌روزرسانی شده و قابلیت پشتیبانی از شمار بیشتری از مشتریان را دارد.

مدیر شعب بانک مهر درباره پرداخت تسهیلات گفت: «به‌منظور حمایت از نیروهای موسسات حقوقی، همکاری‌های لازم را با این موسسات انجام می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.»

وی همچنین درخصوص شلوغی شعب بانک تصریح کرد: «بانک مهر ایران با تعداد بالایی از مراجعین مواجه است و به همین دلیل به منظور تسهیل در ارائه خدمات، تعداد باجه‌های هر شعبه را افزایش داده و وظایف را میان باجه‌ها تقسیم کرده‌ایم.»

صابری خاطرنشان کرد: «برای کاهش مراجعه مشتریان به بانک و جلوگیری از اتلاف وقت آن‌ها، تسهیلات و سایر خدمات بانکی به‌طور کامل آنلاین ارائه می‌شود.»
وی همچنین درباره نحوه تخصیص  تسهیلات به خبرنگاران افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه و خبر، از طریق تاسیس و ایجاد انجمن یا موسسه و یا بنیاد فرهنگی و رسانه ای و سپرده گذاری در بانک مهر، می توانند در مدت کوتاهی، 2 برابر سپرده‌، تسهیلات کم بهره دریافت کنند.

در پایان این نشست، از خبرنگاران بخاطر تلاش‌هایشان در راستای اطلاع رسانی اخبار تشکر کرد و خواهان نشر آموزش های نحوه استفاده از نرم افزار و سایت بانک شد تا مردم به راحتی از آنها استفاده کنند و مراجعه به بانک و معطلی مراجعین در بانک به حداقل میزان برسد.

نظرات بینندگان