bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بامداد جنوب: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر از قرار گرفتن هوای استان بوشهر در وضعیت خطرناک خبر داد.

بامداد جنوب: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر از قرار گرفتن هوای استان بوشهر در وضعیت خطرناک خبر داد.

فرهاد قلی پور با اعلام این خبر گفت: وضعیت هوای استان بوشهر بر اساس غلظت آلودگی در هوا تا ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه نشان می‌دهد که میزان غلظت ریز گردها در دیلم دو هزار و ۳۲۱ میکرو گرم بر مترمکعب و خطرناک، گناوه سه هزار و ۳۳۹ میکروگرم بر مترمکعب و خطرناک، بوشهر یک هزار و ۹۱۷ میکروگرم بر مترمکعب و خطرناک است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر با بیان اینکه حد استاندارد ریزگردهای معلق موجود در هوا ۲۰۰ میکروگرم بر متر مکعب است افزود: همچنین میزان این آلودگی‌های در برازجان دو هزار و ۷۳۸ میکروگرم بر مترمکعب و خطرناک، کنگان ۷۹۷ میکروگرم بر مترمکعب و خطرناک و در عسلویه ۹۹ میکروگرم بر مترمکعب و قابل‌قبول است.

به گفته وی با توجه به غلظت شدید گردوخاک در هوا ادارات، مدارس و دستگاه‌های مختلف در بیشتر شهرهای استان بوشهر امروز سه‌شنبه تعطیل اعلام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: غلظت گردوغبار در استان بوشهر افزایش‌یافته و باعث تعطیلی ادارات شد.

کوروش دهقان با بیان اینکه میزان ریزگردها در استان بوشهر افزایش یافته افزود: به همین دلیل ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و تنگستان تعطیل شدند.

وی با اشاره به تعطیلی همه مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های حوزه ستادی در این چهار شهرستان تاکید کرد: بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان و عملیاتی شامل این تعطیلی نبودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: