bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
حسین قائدپوری در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
شاهین شهرداری در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت؛ همانطور که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند، بازیکنان جوان بوشهری زیادی نیز به تیم پیوستند اما...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
شاهین شهرداری در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت؛ همانطور که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند، بازیکنان جوان بوشهری زیادی نیز به تیم پیوستند اما یکی از بازیکنان با تعصبی که از اوایل تمرینات امسال در این تیم بوده و سال گذشته هم در اکثر بازی‌ها حضور داشت، حسین قائدپوری است. این بازیکن محبوب بوشهری امسال در هیچ کدام از بازی‌های شاهین حضور نداشته است. موضوع وقتی جالب می‌شود که او مصدوم نیست بلکه به دلایل نامعلومی از ترکیب 18 نفره تیم به دور مانده است. قائدپوری که کاپیتان سال گذشته این تیم بود در این رابطه تاکنون هیچ حرفی نزده و به آرامی از این موضوع گذشته است. به هر حال ما امروز به سراغ این بازیکن خوش ‌اخلاق‌بوشهری رفتیم تا از وضعیت‌اش در این فصل جویا شویم.

حسین قائد‌پوری در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که امسال مصدوم نبودم ولی به هیچ عنوان در ترکیب 18 نفره تیم قرار نداشتم، افزود: واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است. اگر به یاد داشته باشید، من سال گذشته در 90 درصد بازی‌های شاهین حضور داشتم ولی امسال وضع به کلی تغییر کرده است. واقعا نمی‌دانم که آیا آقای احمدزاده به‌دلیل بی‌اعتماد به من بازی نمی‌دهد یا مسائل چیز دیگری است. به هر حال فعلا به من بازی نرسیده است. ولی بشخصه پیروزی شاهین برای من مهم‌تر از همه چیز است. شاهین؛ چه با محسن قائدی باشد چه نباشد باید پیروز شود. حتی زمانی که در این تیم نبودم همیشه برای پیروزی این تیم دعا می‌کردم. امیدوارم که شاهین به‌زودی به سطح اول فوتبال ایران برسد، چراکه حق این تیم است که باز خوشحالی را به مردم بوشهر برگرداند.

وی در ادامه و در پاسخ به این که چراکه از سوی مربیان شاهین نسبت به وی بی‌مهری شده است، تصریح کرد: آقای احمدزاده وقتی به این تیم آمد، از بازیکنان سال گذشته شاهین شناختی نداشت. من فقط دو بازی برای این تیم به میدان رفتم که اولین آن، بازی با تیم نیروی زمین بود که به‌دلیل مصدومیت تعویض شدم. تمریناتی را از اولین اردوی تیم آغاز کردم و تا به الان هم یک جلسه غیبت نداشته‌ام. امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید. من به عنوان سرباز شاهین در خدمت این تیم هستم و هر موقع از من خواستند، با تمام وجود بازی می‌کنم و هر وقت مرا نخواستند با تمام وجود از این تیم حمایت می‌کنم.
بازیکن شاهین شهرداری در مورد عملکرد شاهین در نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته 2، گفت: در اوایل فصل تیم مقداری ناهماهنگ بودیم، چراکه تیم نسبت به پارسال تغییراتی زیادی کرده بودم. درست است که تیم پارسال در 10 روز بسته شد ولی بچه‌ها خیلی زود توانستند به هماهنگی برسند. ولی امسال چند هفته از مسابقات گذشته که تیم به هماهنگی برسد و هر چه به نیم فصل نزدیک می‌شدیم این هماهنگی بیشتر به چشم آمد. با وجود این‌که در بعضی از بازی‌های خانگی امتیاز از دست دادیم ولی این یک چیز طبیعی است. هم‌اکنون درگیر بند‌سازی هستیم تا در نیم فصل دوم بهتر عمل کنیم. البته نظر کلی من این است که دور اول مسابقات خیلی مهم نیست و دور دوم از همه بازی های دور اول حسا‌س‌تر است. البته از هواداران انتظار خاصی ندارم، چراکه آنها همیشه؛ چه در سرما و چه در گرما، پشت شاهین بوده‌اند. هوداران ما شاید با تیم به شهرهای دیگر نمی‌آمدند ولی هیچ شاهین را فراموش نمی‌کردند و این تیم را دنبال می‌کردند. در کل آنها برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند.

کاپیتان شاهین در پاسخ این‌که جوان‌گرایی در تیم شاهین تا چقدر مثمرثمر است، با بیان این‌که جوان‌گرایی خیلی خوب است، تاکید کرد: من هم جوان بودم که به تیم شاهین پیوستم و زیر نظر آقای کللی‌فر به تیم بزرگسالان شاهین رسیدم و همیشه می‌گویم که بازیکن جوان بالاخره باید بازی کند تا در میدان‌دیده شود. سال گذشته هم جوان‌گرایی خوبی در تیم صورت گرفت و چند بازیکن جوان در این تیم بازی کردند. خدا را شکر امسال وضعیتی پیش آمده که بازیکنان بوشهری زیادی در ترکیب اصلی شاهین قرار دارند و بازی می‌کنند و این خود نشان‌دهنده آینده روشن برای فوتبال بوشهر است. جوانان شاهین به‌خوبی در بازی‌های نیم فصل بازی کرده‌اند و خودی نشان داده‌اند. این از کارهای خوب باشگاه (کادر فنی و مدیریت) است.
حسین قائدپوری در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: از شما تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم که شاهین را در بالاترین سطح فوتبال ایران ببینم.


نام:
ایمیل:
* نظر: