bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
حمیدرضا عراقی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گازرسانی به شهر اورامان تخت، اظهار داشت: آنچه که در این مراسم در خصوص مشکلات شهر اورامان‌تخت مطرح شد، رفع آن در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تا جایی که استانداردهای اجازه دهد، به خانه‌های شهر اورامان گازرسانی می‌شود و منازلی هم که استاندارد لازم را نداشته باشند، با بررسی‌های لازم امکان گازرسانی به آنها هم فراهم خواهد شد.

عراقی عنوان کرد: خدمات‌رسانی و رفع مشکلات و کمبودها از وظایف ذاتی و طبیعی دولت‌هاست و مردم نیز در بحث خدمات‌دهی و گازرسانی باید کمک کنند و حتی صرفه‌جویی را نیز در برنامه‌های خود داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز ایران امنیت کشور را مثال‌زدنی در جهان دانست و گفت: امید است به گونه‌ای حرکت کنیم که در بحث اقتصادی هم به امنیت لازم دست پیدا کنیم.

به گفته وی، تعامل با جهان با حفظ اصول ضروری است و از اولویت‌های دولت است و در سایه تلاش دولتمردان امنیت انرژی و سیاسی فراهم شده و در تلاش برای امنیت اقتصادی هستیم.

عراقی در ادامه از اجرای 3 هزار پروژه گازرسانی به 3 هزار روستای کشور در سال جاری خبر داد و گفت: یک هزار و 200 مورد آن در هفته دولت افتتاح شد و مابقی نیز در حال اجراست.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: این حجم کار در شرایطی است که دولت کمترین اعتبار را دارد تا جایی که اکنون درآمد این دولت یک دهم دولت‌های گذشته است.

عراقی در پایان گفت: دولت‌های گذشته حجم بالایی و آن هم با قیمت گران نفت را می‌فروختند اما اکنون این دولت تنها یک میلیون بشکه در روز و با قیمت کمی به فروش می‌رساند.
برچسب ها: گاز رسانی ، روستا
نام:
ایمیل:
* نظر: