bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
کریم جعفری رهبر انقلاب امروز در سخنانی به مناسبت میلاد حضرت نبی اکرم(ص) به مسائل و موارد مهمی اشاره کردند که شاید یکی از مهمترین آنها موضوع جنگ در جنوب قفقاز بود، جایی که ارتش باکو با حضور تروریست‌های تکفیری و با کمک ارتش رژیم صهیونیستی و رژیم ترکیه به مواضع ارمنی‌ها در قره‌باغ حمله کرده است. فرمانده کل‌قوا در این سخنان همانگونه که ما نیز بارها تاکید کردیم،

کریم جعفری

رهبر انقلاب امروز در سخنانی به مناسبت میلاد حضرت نبی اکرم(ص) به مسائل و موارد مهمی اشاره کردند که شاید یکی از مهمترین آنها موضوع جنگ در جنوب قفقاز بود، جایی که ارتش باکو با حضور تروریست‌های تکفیری و با کمک ارتش رژیم صهیونیستی و رژیم ترکیه به مواضع ارمنی‌ها در قره‌باغ حمله کرده است. فرمانده کل‌قوا در این سخنان همانگونه که ما نیز بارها تاکید کردیم، با تاکید بر ضرورت آزادی مناطق اشغال شده توسط ارمنی‌ها، حضور تروریست‌های تکفیری ابراز نگرانی کرده و تاکید کردند که با این تروریست‌ها برخورد قاطع خواهد شد. در ادامه مطلب ارائه‌شده توسط رهبر انقلاب را با هم بخوانیم:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جنگ بین دو همسایه شمالی ایران را یک حادثه تلخ عنوان کردند و بر پایان هرچه سریع‌تر آن تاکید کردند. ایشان در بخشی از سخنان خود فرمودند: اراضی که توسط نیروهای ارمنستان اشغال شده است و متعلق به جمهوری آذربایجان است باید به جمهوری آذربایجان برگردد و جمهوری آذربایجان برای آزادی آنها دارای حق است و باید آزاد شود. البته ارامنه‌ای که در این سرزمین‌ها حضور دارند باید امنیتشان محفوظ باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مرزهای بین‌المللی و حضور تروریست‌ها در خاک آذربایجان گفتند: همچنین مرزهای بین‌المللی باید رعایت شود و دو طرف به مرزهای بین‌المللی کشورها تعدی و تجاوز نکنند. تروریست‌‌ها هم نباید در نزدیکی مرزهای ایران مستقر شوند. اگر چه بعضی‌ها حضور تروریست‌ها را انکار می‌کنند اما در گزارش‌های قابل اطمینان وجود دارد که یک‌سری از تروریست‌ها از مناطق مختلف وارد این ماجرا شدند. اگر این تروریست‌ها در نزدیک مرز ایران باشند و احساس خطر شود با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

نکته‌ای که در سخنان رهبر انقلاب وجود دارد این است که ایشان به‌صورت غیرمستقیم روسای جمهور باکو و آنکارا را به دروغگویی و دادن اخبار کذب حتی به مقامات ایران و افکار عمومی جهان و منطقه نواخته و در ادامه به موضوعی که ما در طول هفته های گذشته بارها بر آن تاکید کرده‌ایم اشاره کردند؛ حضرت آیت الله خامنه ای تاکید می‌کنند: «یکسری از تروریست‌ها که از مناطق مختلف وارد این ماجرا شده‌اند» بهین یعنی غیر از تروریست‌های سوری همانگونه که ما خدمت شما گفتیم گزارش های امنیتی و سطح بالا در کشور ما وجود دارد که از سایر مناطق جهان نیز ترکیه اقدام به وسیله تروریست‌های تکفیری به شمال مرزهای ایران کرده است.

پس به همین دلیل ما از آنهایی که همچنان در ایران کاسه داغتر از آش شده و در دفاع از دولت باکو و آنکارا و همچنین تروریست‌های تکفیری حضور آن‌ها در منطقه را تکذیب می‌کردند می‌خواهیم یا زبان در کام گرفته و چیزی نگویند یا آنکه از این به بعد هر وقت خواستند حرفی بزنند کمی تحقیق کنند. نگاه عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل پیش آمده در قره‌باغ برای ما حکم تنهایی را دارد و هرچند پیش از آن نیز با اطلاع از این سیاست تاکید کرده بودیم که خط قرمز ما حضور تروریست‌های تکفیری در این جنگ و همچنین مستشاران رژیم صهیونیستی و نظامیان رژیم آنکارا است که خطری بزرگ برای امنیت ملی ایران به‌شمار می‌روند.

در همین راستا از دولت مافیایی حاکم بر باکو و همچنین رژیم حاکم بر آنکارا می خواهیم بیش از آنکه فرزندان برومند ایران دست به کار شوند، بساط تروریست‌ها را جمع کرده و آنها را از منطقه خارج کنند خودشان این کار را کنند، چه اینکه وقتی رهبر انقلاب که فرمانده کل قوا در کشورمان هستند تاکید دارند ما حضور تروریست‌ها را در نزدیکی مرزهایمان را تحکل نخواهیم کرد، ایشان برای این مرز متر و کیلومتر قائل نشده به این نزدیکی با توجه به ماهیت سیال تروریست‌ها می‌تواند ده‌ها کیلومتر باشد که با توجه به طول و عرض جغرافیایی جمهوری باکو شاید فراتر از تصور آنها قرار بگیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: