bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
بامداد جنوب: معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری پانزدهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر در برازجان خبر داد.

معصومه عباسی با اعلام این خبر به بامداد جنوب گفت: در این جشنواره که از 16 تا 20 بهمن جاری برگزار می‌شود، 50 اثر در رشته‌های نقاشی، نگارگری، نقاشی‌خط، خوشنویسی، عکاسی و کاریکاتور از 14 هنرمند هم‌استانی در کاروانسرای مشیرالملک برازجان نمایش داده می‌شود.


وی با اشاره به هنرمندان حاضر در  پانزدهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر توضیح داد: در این دوره آثار ریحانه ابراهیمی، الناز احمدزاده، صدیقه اقتداری، سعید جوانمرد، عصمت نظری، اصغر علمداری، مهرناز قنبری، فرشته خوشابی، زهرا رنگین‌کمان، حامد شاه‌حسینی و محمدعلی نادری به نمایش گذاشته شده‌است.


معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در این جشنواره آثار منصور عبدی و استاد شاه‌حسینی از هنرمندان پیشکسوت هم‌استانی نیز به نمایش گذاشته شده است.


عباسی در پایان گفت: علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند از 16 تا 21 بهمن از ساعت 16 تا 20:30 از این نمایشگاه بازدید کنند. این جشنواره به دبیری ابوالقاسم طحانیان برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: