bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۲
بامداد جنوب: استاندار بوشهر با اولیتماتوم به بانک‌های خصوصی استان، اعلام کرد: نباید یک ریال از منابع استان خارج شود.

احمد محمدی‌زاده در پایان نشست بانک‌های خصوصی استان بوشهر گفت: ۱۶ بانک خصوصی در استان بوشهر فعالیت دارند که انتظار داریم در حوزه اشتغال، همکاری مناسبی داشته باشند.

 

 به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات تکلیفی و تسهیلاتی -که مصوبات شوراهای کار و اشتغال و ...است- متفاوت است، افزود: بعضی از بانک‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند و در پرداخت تسهیلات اشتغالزا و تسهیلات تکلیفی موفق بوده‌اند که در جلسه امروز تقدیر شدند و مقرر شد بقیه بانک‌ها که نسبت به تعهداتشان عقب‌ماندگی دارند، نیز نسبت به جبران اقدام کنند.


استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همه بانک‌ها موظف شدند در قالب شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی جلسات فعال داشته باشند.

 

محمدی‌زاده از معرفی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی در استان خبر داد و گفت: معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل سرمایه‌گذاری، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان و رئیس شعب بانک ملی استان در این شورا، حضور فعال خواهند داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه مقرر شد تا پایان امسال نسبت منابع به مصارف در بانک‌های خصوصی استان به سقف قابل قبول بالای ۵۰ درصد و در بانک‌هایی که بستر کار وجود دارد به ۸۵ درصد برسد، یادآور شد: مدیریت استان نیز در جذب منابع و جایگاه سازمانی و ساختاری بانک‌های خصوصی کمک می‌کند.

 

محمدی‌زاده بیان کرد: بانک‌های خصوصی، باید در پرداخت تسهیلات تکلیفی و تسهیلات حوزه اشتغال استان و بخش‌های صنعتی و کشاورزی و گردشگری و خدماتی و قرض‌الحسنه نهایت همکاری را داشته باشند.

 

وی خواستار اتخاذ ساز و کارهای لازم برای حضور مدیران بانک‌های خصوصی در شورای اداری استان شد.

 

استاندار بوشهر با اولتیماتوم به مدیران بانک‌های خصوصی استان مبنی بر خارج نشدن منابع از استان تاکید کرد: هیچ کدام از بانک‌های خصوصی استان بوشهر، حق ندارند ریالی از استان خارج کنند و در صورت رعایت نکردن این مساله، قاطعانه برخورد می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: