bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
بامداد جنوب: دبیر نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر، 25 تیرماه جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد اعلام کرد.

عباس اعتمادی‌پور با اعلام این خبر گفت: جنوب استان بوشهر، نقشی فراملی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در صنعت و انرژی دارد، از این‌رو، توسعه رسانه‌ای این منطقه، ضرورتی انکار‌ناپذیر است.


وی سپس با بیان اینکه رسانه در دنیای امروز و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع نقش کلیدی ایفا نمی‌کند، تصریح کرد: در این راستا، با همکاری خانه مطبوعات استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم، فراخوان این رویداد به‌منظور همگرایی و هم‌افزایی حوزه رسانه‌ای جنوب استان بوشهر منتشر شد که امیدواریم با استقبال خوب اهالی رسانه جنوب استان، شاهد برگزاری رویدادی مطلوب و استاندارد در نخستین دوره آن باشیم.


اعتمادی‌پور با دعوت از همه فعالان رسانه‌ای و رسانه‌های جنوب استان بوشهر برای شرکت در نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر، تاکید کرد: جنوب استان بوشهر میزبان پایتخت انرژی کشور است و ده‌ها صنعت بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در این منطقه فعال هستند که می‌توان با افزایش ظرفیت‌های رسانه‌ای منطقه جنوب استان، با ایجاد همدلی و همگرایی زمینه توسعه و رشد متوازن این منطقه و صنعت را بیش از گذشته فراهم آورد.


سردبیر پایگاه تحلیلی خبری «آوای بوشهر» در خصوص آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار منتشر‌شده فعالان رسانه‌ای جنوب استان بوشهر به این رویداد در بخش‌های تیتر، یادداشت، گزارش، عکس و بخش ویژه صنعت 25 تیرماه جاری است.


وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این رویداد رسانه‌ای باستی آثار خود را تا تاریخ مذکور، به نشانی الکترونیکی Event.avayebushehr.ir یا به شماره 09171789126 در واتس‌آپ یا ایتا ارسال کنند.


به گفته اعتمادی‌پور، برگزیدگان نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر  در آیینی که 19 مرداد 1402 در جم برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل خواهند شد، گفت: با مساعدت خانه مطبوعات استان بوشهر و فعالان عرصه رسانه کشور، در بخش جنبی آیین پایانی نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر، کارگاه‌های آموزشی و  برنامه‌های ویژه‌ای با حضور اهالی رسانه کشور و استان برگزار خواهد شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: