bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
بامداد جنوب: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از افتتاح و تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد.


بامداد جنوب: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از افتتاح و تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد.

عباس روشن با اشاره به ساخت و تحویل مسکن مددجویان روستایی گفت: با تلاش و همکاری خیرین و نهادهای مختلف 606 واحد مسکونی در روستاها ساخته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی وام کم‌بهره و کمک بلاعوض پرداخت‌شده است، گفت: برای هر مددجو در تحویل واحد مسکونی تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک بلاعوض 150 میلیون تومانی پرداخت‌شده است. در مجموع برای 606 واحد مسکونی یاد شده بیش از 121 میلیارد تومان وام و 90 میلیارد تومان کمک بلاعوض تخصیص یافته است.

روشن هزینه هر واحد مسکونی را 350 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: مسکن از دغدغه‌های اصلی نیازمندان و مددجویان است که نهاد‌های انقلاب به ویژه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در ساخت و تحویل مسکن به جامعه هدف همکاری قابل توجهی دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار در ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را مهم دانست و مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی واحدهای مسکونی مددجویان با همکاری نهادهای یاد شده در قالب انعقاد تفاهم‌نامه و خیرین ساخته و تحویل می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: