bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
استان بوشهر در عرصه‌های نجوم، فنآوری نانو و زبان از استان های برتر کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به موفقیت های استان بوشهر در عرصه های علمی گفت: استان بوشهر در عرصه‌های نجوم، فنآوری نانو و زبان از استان های برتر کشور است.
 
به نقل از دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در نشست ستاد استهلال ماه مبارک رمضان گفت: علم نجوم علمی است که محصول آن، خداشناسی است و استهلال مبحثی است که بسیاری از امور فقهی مترتب بر آن است.
 
وی با بیان اینکه اساساً یکی از آرزوهای انسان، شناخت آسمان بوده است،افزود: علم نجوم از علومی است که بسیاری از آرزوها و کنجکاوی‌های بشری را ارضاء می کند و علمی است که درون آن، خداشناسی است.
 
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه نجوم در کشور به عنوان یک استان مرجع شناخته می شود، بیان داشت: استان بوشهر به خاطر جغرافیای ویژه ای که دارد یکی از مؤثرترین و والاترین موقعیت را در عرصه های مختلف نجوم دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر هم از حیث منابع انسانی و هم جغرافیای سرزمینی یک موقعیت ممتاز در عرصه نجوم در سطح ایران دارد که باعث شده نگاه ها در این عرصه به استان بوشهر معطوف شود.
 
وی گفت: استان بوشهر در این عرصه در سال های اخیر، استانی بوده که مورد توجه دفتر مقام معظم رهبری و دفتر مراجع تقلید بوده و در سال گذشته یکی از استان های مؤثر و تعیین کننده در روز عید فطر بود و این بخاطر تلاش های ستاد استهلال استان است.
 
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به موفقیت های استان بوشهر در عرصه های علمی، بیان داشت: استان بوشهر در عرصه‌های نجوم، فنآوری نانو و زبان از استان های برتر کشور است.
منبع:
شبستان
برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: