bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
نزدیک به 1000 شماره از روزنامه بامداد جنوب تاکنون منتشر شده است. روزنامه‌ای که به اعتراف همه، تنها روزنامه‌ای بود که خارج از پایتخت تحریریه حرفه‌ای داشت، صفحاتش صاحب داشتند و تلاش داشته و دارد که در یک رویه حرفه‌ای کار کند.
کریم جعفری:
نزدیک به 1000 شماره از روزنامه بامداد جنوب تاکنون منتشر شده است. روزنامه‌ای که به اعتراف همه، تنها روزنامه‌ای بود که خارج از پایتخت تحریریه حرفه‌ای داشت، صفحاتش صاحب داشتند و تلاش داشته و دارد که در یک رویه حرفه‌ای کار کند. حکایت این روزنامه، حکایت ایران و امریکا بود، ایرانی که می‌خواست از انسانیت، شرافت، کرامت و آزادگی دفاع کند و امریکایی که می‌گفت هر کس با ما نباشد، علیه ماست اما چون به اصل مبارزه ایمان داشتیم در برابر کسانی که در استان بوشهر برای به زیر کشیدن این روزنامه ذره‌ای کوتاهی نکردند و در نامردی و رفتارهای ناجوانمردانه هیچ حدی را رعایت نکردند، مقامت کردیم، همانگونه که ایران در برابر امریکا و دشمنانش مقاومت کرد، بارها برای مذاکره فرستادند، اما مانند امریکا زیر هر توافقی زدند و ما دم بر نیاوردیم. 

حکایت روزنامه بامداد جنوب، حکایت تلخی از رفتارهایی است که در جمهوری اسلامی ایران اصحاب قدرت بر سر مردم درآورده‌اند و آنها را به روز سیاه نشانده‌اند اما این اصحاب قدرت هر کاری می‌کنند که مردم علیه کشور شورش کنند، نمی‌کنند. این روزهای ما، مانند این روزهای ایران و امریکاست، همانگونه که ایرانی‌ها به ترامپ گرفتار شده‌اند، ما نیز به چنین موجوداتی گرفتار شده‌ایم در حالی که ترامپ عرضه دارد و حرف‌ها و مواضعش را رک و راست می‌زند اما ترامپ‌های استان بوشهر این عرضه و شهامت را هم ندارند. بزدل‌های ترسویی هستند که توانایی حتی یک خط نوشتن را هم ندارند، دست به شکایت هم که می‌شوند، شهامت نوشتن اسم‌شان را هم ندارند و حتی از بیت‌المال برای خودشان وکیل می‌گیرند.

البته گرفتاری ما اینها نیستند، کسانی هستند که فکر می‌کنند رسانه‌ای هستند و با این حضرات دست در دست هم گذاشته تا بامداد جنوب دیگر منتشر نشود، حکایت این افراد بماند برای روزی که کتاب خاطراتم منتشر شود و اسم تک‌تک آنها و رفتارهای شغال‌گونه‌ای که داشتند را بیاورم. با همه این احوال ما در بوشهر ماندیم تا به شماره 1000 برسیم. از سال گذشته به همراه دوست و برادر عزیزم سیدمالک حسینی برنامه‌ای برای انتقال روزنامه به تهران طراحی کردیم، چراکه به این نتیجه رسیدم در بوشهر ماندن به این شکل عمر تلف کردن است و اینجا را باید به دست همان‌هایی داد که از رسانه فقط مجیز گفتن و دستمال‌به دست بودن را بلد هستند. کمیت و کیفیت رفتن به تهران فعلا محفوظ است و صرفا جهت اطلاع همشهریان عزیز عرض می‌کنم که ما در پایتخت با همین شیوه و تیترها ادامه خواهیم داد و بوشهر همچنان هدف و غایت ما خواهد بود. دفتر بامداد جنوب با قدرت در بوشهر و به همین آدرس خواهد ماند تا حنجره مظلومیت و فلاکت مردم این استان باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: