bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
تخلفات زیادی در سهام عدالت رخ داده است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات زیادی در سهام عدالت رخ داده است.

 حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین ماموریت مسئولان باشد و هیچ مسئولی نباید کم‌کاری و اهمالی داشته باشد.

وی افزود: پیگیری‌های زیادی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان انجام داده‌ایم که جذب 90 نفر پرستار برای بیمارستان 17 شهریور و مجوز جذب 21 پزشک متخصص برای بیمارستان شهید گنجی برازجان از این خدمات است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به وضعیت سهام عدالت نیز خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با وزیر اقتصاد گذاشته شد و جواب قانع‌کننده‌ای ارائه نشد و با بررسی مشخص شد که تخلفات زیادی در سهام عدالت رخ داده که بحث تحقیق و تفحص از سهام عدالت را در مجلس و کمیسیون مطرح کردم.

وی یادآور شد: عده‌ای در قبال سهام عدالت که متعلق به قشر ضعیف و کارگر جامعه است سوء‌استفاده‌های زیادی کرده‌اند و با طرح تحقیق و تفحص تا آخر راه را بررسی خواهم کرد تا هیچ حقی از مردم فقیر و مظلوم ضایع نشده باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی گفت: در دولت قبل تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی انجام شد ولی در دولت جدید اعتقاد به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وجود نداشته و قرارداد آنها را تغییر نمی‌دهند.

وی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن نیز یادآور شد: شورای نگهبان قبول نکرد که یک تیم از نمایندگان مجلس در تیم مذاکره کننده حضور داشته باشد و تیم مذاکره کننده همه مطالب و موضوعات هسته‌ای را درمجلس برای نمایندگان مطرح نکرد در صورتی که همه دشمنان اسلام که در میز مذاکره حضور دارند از مفاد آن خبر دارند.

این مسئول تاکید کرد: اخیرا در کمیسیون امنیت ملی طرح حفظ دستاوردهای هسته‌ای و طرح یک‌جا برداشتن تحریم‌ها مطرح شد ولی نکته مهم این است که مشکل اصلی ما تحریم نیست اگر قرار است مذاکرات هسته‌ای نباشد و تحریم باشد پس همان بهتر که هسته‌ای باشد و تحریم هم باشد.

وی عدم مدیریت صحیح را یکی از مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: طرح تامین اعتبارات و تامین منابع جایگزین نفت را در مجلس مطرح کرده‌ام که طرح خوبی است ولی تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.
منبع:
فارس
برچسب ها: بوشهر ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: