bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بامداد جنوب: هیات داوران دادگاه فلوریدا در روز دوشنبه 15/9/1400 اعلام کرد: کریگ رایت خالق و سازنده ارز دیجیتال بیتکوین است.
 
بامداد جنوب: هیات داوران دادگاه فلوریدا در روز دوشنبه پانزدهم آذرماه  اعلام کرد: کریگ رایت خالق و سازنده ارز دیجیتال بیتکوین است. 
بر اساس این خبر رایت همان ساتوشی ناکاموتو دارنده بیشترین واحد بیت کوین است که تنها در کیف پول جنجالی خود یک میلیون واحد بیت‌کوین معادل 50 میلیارد دلار دارد. 
به نقل از سایت coingeek.com هیات منصفه امروز پس از بررسی‌ها ادعای دیو کلیمن مبنی بر شراکت در ماین بیت‌کوین را رد کرده و کریگ رایت را مالک صد در صدی بیت‌کوین دانست.
بر اساس اینکه بیت‌کوین شروع کننده جریان جدیدی در اقتصاد دنیا و همچنین با ارزش‌ترین و قابل توجه‌ترین ارز در حال است با انتشار این خبر باید منتظر اتفاقات بزرگ و عجیبی در بازار ارزهای دیجیتال باشیم. 
آینده دور و نزدیک این بازار بزرگ جهانی در گرو واکنش‌های کاربران عادی رمزارزها است. واکنشی که تغییرات بزرگی در دنیای رمز ارزها ایجاد می‌کند.
اکنون کریگ رایت به عنوان ثروتمندترین فرد دنیای رمزارزها، خالق و مالک بیشترین تعداد بیت‌کوین به تنهایی و فقط با انتقال یک واحد بیت‌کوین از یک کیف پول به کیف پول دیگری از خود می‌تواند نوسانات بزرگی در این بازار ایجاد کند.
همچنین با مشخص شدن این قدرت کریگ مرد نام‌آشنای حوزه رمزارزها اما از سوی دیگر مخفی در پشت نقاب ساتوشی ناکاموتو نگرانی‌هایی در بین فعالان حوزه کریپتو ایجاد کرده است؛ 
بدون شک اینکه یک شخص به تنهایی بتواند کنترل بازاری به گسترده جهانی را تحت کنترل خود درآورد و دیگران مطیع آن باشند شروع دیکتاتوری نوین است؛ و آن هم شخصی مانند رایت که در بین فعالان این عرصه به خودخواه و خودرای بودن معروف است. 
ناگفته نماند که در طی همین چند ساعت و در بازار خونین رمزارزها یکی از ارزهای حوزه بیت‌کوین از 117 دلار به 140 دلار جهش داشت.
در حال حاضر و در ابتدای اتفاقات اخیر مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این بازار جهانی است، شاید در این حوزه تعادل و روندی نرمال رخ دهد و یا اینکه کریپتو را بازار قمار جهانی ببینیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: