bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد.
فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد.


حسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی، درمانی و پیشگیری در عسلویه، موضوع بهداشت و درمان را از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید برشمرد و اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت، اقدامی موفقیت‌آمیز و حرکتی ارزشمند و بزرگ بود که باید در همه ابعاد ادامه یابد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری‌ها موضوعی است که در جامعه و حتی در خانواده‌ها کمرنگ و چه بسا مغفول مانده است و باید نسبت به انجام این مهم اهتمام ورزیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع که در نزد بسیاری از افراد جزو مسایل کم اهمیت تلقی می‌شود می‌تواند مزایای زیادی در ابعاد مختلف برای افراد و همچنین جامعه به همراه داشته باشد که کاهش هرینه‌ها و زندگی توام با سلامتی و شادابی شامل این موارد است.

اسماعیلی با اشاره به تلاش‌های سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و مراکز بهداشتی درمانی عسلویه، نخل تقی، اخند و چاه مبارک در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بهداشتی گفت: مهم‌ترین اولویت دولت در حوزه داخلی بحث سلامت است و اقدامات اساسی خوبی در دولت جدید انجام گرفته است که جای تقدیر دارد.

وی از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد و اظهار داشت: چند پروژه مهم و ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان در عسلویه در مناطق شهری و روستایی اجرایی خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز مقدمه‌ای در ارتباط با بیماری‌های منتقله از آب و غذا و حساسیت این موضوع در سطح شهرستان‌های کنگان و عسلویه به دلیل فعالیت‌های صنعتی و تجمع‌های کارگری و وضعیت خاص منطقه ارائه کرد.

محمد بازیاری سپس گزارشی از وضعیت موجود این بیماری‌ها در سطح منطقه، اقدامات شبکه بهداشت، مشکلات و تهدیدهای موجود و راهکارهای لازم برای حل آنها و انتظارات از سایر ادارات در این زمینه، ارائه کرد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: