bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
این تیتری است که تمام مسئولین استان باید روزی به آن پاسخ دهند. از بالاترین تا پایین‌ترین ارکان مدیریتی و سیاسی استان.. فرصتی برای مقدمه‌چینی هم نیست.

این تیتری است که تمام مسئولین استان باید روزی به آن پاسخ دهند. از بالاترین تا پایین‌ترین ارکان مدیریتی و سیاسی استان.. فرصتی برای مقدمه‌چینی هم نیست. پارس جنوبی برای بوشهری‌ها به باد می‌رود و همه عزیزان غرق در خواب؛ توسعه در تعریف امروز، یعنی بها دادن به نیروی انسانی چیزی که همیشه از آن غافل بوده‌ایم.

در سفر ریاست محترم جمهوری به استان و در دیدار مجمع نمایندگان استان، صحبت از به‌کارگیری نیروهای توانمند بوشهری شد و در صورت عدم وجود چنین نیرویی، استفاده از پتانسیل‌های غیربومی. از این وعده و صحبت شفاف آیت‌الله رئیسی چه بهره‌ای برده‌ایم؟

حواسمان باشد، مهندس حسینی را سرپرست انتقال گاز کشور کرده‌اند. معادله‌ای که هیچ‌کدام از مسئولین استانی در آن کوچک‌ترین نقشی ندارند اما برای آقای چگنی معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران این انتصاب فرصتی خواهد بود برای منت نهادن بر استان بوشهر و انتخاب آقای ج یا ب و یا خ برای مدیرعاملی مجتمع گاز پارس جنوبی . جایی که اهمیتش از تمام جایگاه‌های وزارت نفت با برخورداری از تولید 75 درصد گاز کشور و تأمین 45 درصد بودجه عمومی کشور و در اختیار داشتن حدود 20 هزار نفر پرسنل، بالاتر و استراتژیک تر است.

این جایگاه سهم استان بوشهر باید باشد و نه کاندیدای استان فارس. همین چند هفته پیش بود که صحبت از شهرک‌سازی در جنوب فارس برای خانواده‌های پرسنل خدوم پارس جنوبی شد و با ورود هوشمندانه اصحاب رسانه فعلا در سکوت رفت و این سناریو باوجود اوجی و قاسمی (وزرای محترم نفت و راه) سناریوی اتصال فارس به دریا و پارس جنوبی است.

اگر مدیرعاملی مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باوجود تمام مشاوره‌های دقیق و ارزیابی افراد توانمند به استان بوشهر نرسد، فاتحه ما برای همیشه خوانده می‌شود.

روزهای آتی، این دو جایگاه مهم و حیاتی معرفی می‌شوند و اگر آن نشود که باید، با ارائه تمامی مستندات به مردم شریف استان، همه مسئولین را به پاسخ دادن وادار کنیم.

کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: