bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بامداد جنوب:شهردار بندر بوشهر از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد و تاکید کرد که نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.

شهردار بندر بوشهر از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد و تاکید کرد که نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.
حسین حیدری درخصوص علت افتتاح نشدن این پروژه با وجود برآوردهای صورت‌گرفته، گفت: همکاران ما در مجموعه شهرداری بوشهر تلاش کردند تا این پروژه در نوروز ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد، با این حال افتتاح چرخ و فلک بوشهر به‌منظور تکمیل آخرین پارت ایمنی به تعویق افتاد.
به‌گفته وی، اولویت شهرداری بندر بوشهر در وهله اول، ایمنی و سلامت کامل شهروندان بوشهری است و هدف ما افتتاح کامل و بدون نقص این پروژه است. 
حسین حیدری با بیان اینکه چرخ و فلک بوشهر در تمامی مراحل به تایید اداره استاندار استان بوشهر رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های همکاران ما در مجموعه شهرداری هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم ایجاد شده و این پروژه در حال حاضر نیز آماده بهره‌برداری است و می‌تواند بدون مشکل پذیرای همشهریان گرامی باشد با این حال، طی آخرین بازدیدهای اداره‌کل استاندارد و به‌منظور تامین امنیت هرچه بیشتر شهروندان دو مورد ایمنی دیگر نیز باید نصب می‌شد که مقدمات آنها نیز فراهم شده است.
شهردار بندر بوشهر با تاکید بر اینکه تهیه و نصب دیزل‌ژنراتور برای زمان قطعی برق و نصب صاعقه‌گیر به‌علت ارتفاع بالای این چرخ و فلک آخرین موارد ایمنی است که باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: شهرداری بندر بوشهر در هفته‌های پایانی سال گذشته این موارد را خریداری کرده اما متاسفانه به علت وزش باد شدید در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، امکان نصب سازه صاعقه‌گیر تاکنون فراهم نشده است.
حیدری در پایان ابراز امیدواری کرد که به‌زودی با مساعد شدن آب و هوا این پروژه به بهره‌برداری نهایی رسیده و به همشهریان عزیز خدمت‌رسانی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: