bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
استاندار بوشهر:
بامداد جنوب: نشست استانداری بوشهر،با جمعی از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار شد.

استاندار بوشهر گفت: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه های امام بود و این افکار هم مبتنی بر مفاهیم والای اسلام بوده و تحت تاثیر این اندیشه ها، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه و جهان تاثیرگذار باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با جمعی از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب با اشاره به نقش استان بوشهر در دوران انقلاب خاطرنشان کرد: استان بوشهر همیشه خالق پیروزی های بزرگ در مقابل استعمارگران بوده و در دوران دفاع مقدس هم بوشهر نقش منحصر به فردی داشته است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: به عنوان فردی که سالها در جبهه های مختلف در مقابل دشمن جنگیده می گویم بوشهر تنها استانی است که در عرصه زمینی، دریایی و هوایی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و این ویژگی منحصر به فرد بوشهر و بوشهری هاست.
محمدی زاده با اشاره به ظرفیت های استان بوشهر در عرصه های تجارت، بازرگانی، کشاورزی، صنعتی و... گفت:  بوشهر ظرفیت های متعددی دارد و این ظرفیت ها از نظر توسعه ای در هیچ استانی وجود ندارد.
وی یادآور شد: استان بوشهر در عرصه گردشگری هم ظرفیت های زیادی دارد که می توان با استفاده از این ظرفیت ها و برنامه ریزی مناسب، طی 4 سال آینده میزبان 20 میلیون گردشگر باشیم.
استاندار بوشهر یاد آور شد: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه های امام بود و این افکار هم مبتنی بر مفاهیم والای اسلام بوده و تحت تاثیر این اندیشه ها، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه و جهان تاثیرگذار باشد.
در این نشست شماری از هنرمندان استان به بیان نظرات، پیشنهادات، مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: