bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
بامداد جنوب: هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر 14 پروژه فضای آموزشی و پرورشی مدارس استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر آغاز شد.

بامداد جنوب: هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر 14 پروژه فضای آموزشی و پرورشی مدارس استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صبح امروز با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی مراسم عملیات احداث و تکمیل 14 پروژه فضای آموزشی و پرورشی بااعتبار بیش از 752 میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز گردید.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این مراسم گفت: من فکر می‌کنم در این جلسه‌ی بی‌ریای ما روح شهدای سوم خرداد، شهدای آزادسازی خرمشهر حاکم است، همه‌چیز را می‌بینم که درست پیش می‌رود و نشانه آن این است که در چارچوب فضای فکری آن شهدا پیش می‌رویم، از برادران عزیزم در نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تشکر می‌کنم که هم‌زمان با تکمیل واحدهای در دست احداث، عملیات 14 فضای آموزشی و پرورشی و ورزشی را امروز آغاز می‌کنند که از این 14 مورد، 7 مورد احداثی و 7 مورد دیگر تکمیلی است و هم‌زمان تجهیز مدارس را نیز انجام می‌دهند که این نشان می‌دهد مجموعه نوسازی مدارس و مجمع خیرین یک عملیات خوب و انقلابی و مدیریت‌شده را پیش می‌برند. من از تک‌تک این برادران عزیزم، کارکنان و مدیران و معاونین و مسئولین و جناب آقای احمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر سپاسگزارم و امیدوارم انشاا.. با همین حرکت جمعی که شروع نموده‌اید و تلاشی جمعی که انجام می‌دهید، وحدت و یکپارچگی که دارید و کارتان را برای خدا انجام می‌دهید خداوند راه‌ها برای شما بازکند و کارهایتان انشاا.. با موفقیت به سرانجام برسد.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: در سوم خرداد مصادف با سالروز حماسه غرورآفرین آزادسازی خرمشهر 14 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی را با مبلغ اعتباری بالغ بر 752 میلیارد ریال و سطح زیربنای 17528 مترمربع را در دستور کار داریم و من در اینجا قول می‌دهم به استاندار و دیگر مسئولینی که حضور دارند، دوستان نوسازی مدارس تمام همت خودشان را بر این بسته‌اند که فضای فیزیکی و تجهیزاتی که در این مدارس نیاز هست برطرف گردد وانشاا... تا اول مهرماه 7 کاروان تجهیزات مدارس خواهیم داشت و تاکنون 2 کاروان تجهیزات مدارس هنرستان‌های استان را ارسال کرده‌ایم و مابقی کاروان‌ها که شامل تجهیزات سرمایشی و میز و صندلی است و دیگر اقلام موردنیاز هنرستان‌ها و مدارس تا قبلا از مهرماه در اختیار آموزش‌وپرورش شهرهای مختلف استان قرار خواهد گرفت.

با احداث و تکمیل این 14 پروژه در 9 شهر استان، تعداد 104 کلاس درس با زیربنای 17528 مترمربع و 10270 مترمربع محوطه‌سازی و 1085 متر دیوارکشی به فضاهای آموزشی استان افزوده و به‌منظور استفاده دانش آموزان در اختیار آموزش پرورش استان بوشهر قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: