bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
بامداد جنوب با قریب به یک دهه حضور در سطح اول رسانه‌های مکتوب و برخط کشور افتخار دارد تا در کنار مخاطبان امور تبلیغاتی و درج آگهی رسمی و تجاری را انجام دهد.

















نوعی از آگهی‌های بازرگانی هستند که از طریق وسایل متصل به اینترنت انجام می‌شوند. این تبلیغات کاملا از روش‌های سنتی جدا هستند. در ادامه به معرفی کانال‌های محتلف تبلیغات در فضای مجازی می‌پردازیم:

۱. وب‌سایت‌ها

وقتی به دنبال موضوعی هستید و وارد وب‌سایت‌های مختلف می‌شوید، در گوشه و کنار وب‌سایت‌ها تصاویر و متن‌های زیادی را مشاهده می‌کنید. این تبلیغات با اهداف متفاوتی مانند آگاهی از برند یا فروش به مخاطبان نمایش داده می‌شوند و انواع مختلفی دارند که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترینشان می‌پردازیم: 

 واحد امور بازرگانی و ارتباطات

  • همسان: اگر معروف‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی را «بنری» در نظر بگیریم، می‌توانیم به تبلیغات همسان عنوان کارآمدترین را بدهیم. تبلیغ همسان یا native advertisements به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با قالب سایت هماهنگ شوند. این تبلیغات زمانی به بازار عرضه شدند که افراد از تعداد زیاد آگهی‌ها در گوشه و کنار سایت‌ها به ستوه آمده بودند و دلشان نمی خواست بیشتر از این ذهن و چشمانشان را خرج دیدن این آگهی‌ها کنند. «همسان‌»ها چون متناسب با قالب وب‌سایت تغییر شکل می‌دهند، باعث می‌شوند کاربران سایت کمتر احساس مزاحمت داشته باشند. 
  • بنری: بنرهایی که در وب‌سایت به ما چشمک می‌زنند نسل جدید بنرها و بیلبوردهایی هستند که روزانه در سطح شهر می‌بینید. این بنرها به جای خیابان‌های شهر، در صفحات‌ وب‌سایت‌ها نمایش داده می‌شوند و معمولا از آن‌ها برای جلب توجه مخاطب و افزایش آگاهی از برند استفاده می‌شود. (اگر قصد اجرای این نوع از تبلیغات را دارید، می‌توانید از تعرفه و شرایط تبلیغات کلیکی یکتانت اطلاع پیدا کنید)
  • ریتارگتینگ: این روش تقریبا به عنوان نسل جدید تبلیغات شناخته می‌شوند. ری‌تارگت (retarget) شدن یعنی دوباره مورد هدف قرار گرفتن. نحوه‌ٔ کار کردن آن‌ها به این صورت است که وقتی کاربر از سایت‌ شما یا یکی از محصولاتتان بازدید می‌کند، در وب‌سایت‌های دیگر هم تبلیغات شما را مشاهده می‌کند.
  • پوش نوتیفیکیشن: احتمالا با این موضوع برخورد داشته‌اید که وارد یک وب‌سایت شده‌اید و با پیامی مواجه شده باشید که چنین مضمونی داشته باشد:«می‌خواهید از آخرین اخبار مطلع شوید؟» یا «This website wants to show notifications». 


برای مشاوره و انتخاب نوع تبلیغات با ما تماس بگیرید.


تلفن : ۳۳۵۶۰۸۰۴ ۰۷۷

همراه : 0755 0937197 جلالی

واتس‌اپ:07733543189

تلگرام: 09372352372

ایمیل : bamdaddaily93@gmail.com

مدیر اجرایی و امور مالی

تلفن : ۳۳۵۶۰۸۰۴ ۰۷۷

همراه :09371371889  آبادی 

واحد پخش و هماهنگی

تلفن : ۳۳۵۶۰۸۰۴ ۰۷۷

همراه :09174483940  علیزاده 

نام:
ایمیل:
* نظر: