bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
برای ساخت اورژانس هسته‌ای در بوشهر اقدامات اولیه در حال انجام است که این مهم با مشارکت سازمان انرژی اتمی در بوشهر اجرایی می‌شود.
مدیرعامل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران گفت: برای ساخت اورژانس هسته‌ای در بوشهر اقدامات اولیه در حال انجام است که این مهم با مشارکت سازمان انرژی اتمی در بوشهر اجرایی می‌شود.

 محمد احمدیان ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهربا بیان اینکه تفاهم‌نامه مطالعات مهندسی مقدماتی طراحی واحدهای جدید نیروگاهی منعقد شده است اظهار داشت: این تفاهم‌نامه سال قبل منعقد شد و اکنون مطالعات در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای جدید نیروگاهی ساخته می‌شود گفت: اکنون مطالعات مهندسی مقدماتی طراحی واحدهای جدید نیروگاهی پیشرفت مطلوبی دارد و تا دو تا سه ماه آینده این مطالعات به اتمام می‌رسد.

معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی با اشاره به ساخت اورژانس هسته‌ای در نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: برای اجرای این پروژه درمانی مهم تفاهم‌هایی با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال منعقد شدن است که تا یک‌ماه ماه آینده نقشه‌های آن نهایی می‌شود.

وی افزود: برای ساخت اورژانس هسته‌ای در بوشهر اقدامات اولیه در حال انجام است که این مهم با مشارکت سازمان انرژی اتمی در بوشهر اجرایی می‌شود.

احمدیان با تاکید بر همکاری سازمان انرژی اتمی ایران درآموزش نیروهای جویای کار جوان استان بوشهر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای منعقد می‌شود سازمان انرژی اتمی امکانات لازم برای مهارت افزایی نیروهای جوان جویای کار استان بوشهر فراهم می‌کند که این مهم فرصت اشتغال‌زایی را افزایش می‌‌دهد
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: