bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
عملیات اجرایی بزرگراه گناوه به برازجان تعطیل شده است. دشتستان از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان است و توجه به مشکلات این شهرستان امری لازم است.
بامداد۲۴: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: عملیات اجرایی بزرگراه گناوه به برازجان تعطیل شده است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی دشتستان اظهار کرد: دشتستان از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان است و توجه به مشکلات این شهرستان امری لازم است.

وی افزود: توجه به مناطق محروم و دوردست و کمتربرخوردار از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار بازسازی راه ارتباطی برازجان به دهقاید و نظرآقا شد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی این راه مهم و استراتژیک، چندین روستا و شهر را به هم متصل می‌کند و از کارکرد راه روستایی خارج شده و نیازمند توجه بیشتر و موثرتر است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بزرگراه گناوه به برازجان تعطیل شده است، گفت: تکمیل این بزرگراه در کوتاه‌مدت و کمترین زمان ممکن نیاز مبرم مردم استان است و باید مسئولان در تکمیل این پروژه بیش از پیش اهتمام ورزند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود وضعیت راه‌های کوهستانی دشتستان تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی بخشی از راه‌های روستایی شهرستان دشتستان کوهستانی و دارای پیچ‌های خطرناکی است که باید نسبت به ایمن‌سازی این مسیرها و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شود.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: همچنین مسیر ارتباطی روستای دهقاید تا نظرآقا و هلپه‌ای نیز به‌دلیل پر تردد بودن نیاز به تعریض دارد.

وی خواستار تلاش شبانه‌روزی مسئولان در ایمن‌سازی جاده‌های پرخطر در دشتستان شد.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: