bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
باتوجه به مشکلات فراروی واحدهای تولیدی صنعتی این استان ، پرداخت معوقات بانکی این واحدها 45 روز به تعویق بیافتد.
 استاندار بوشهر گفت:باتوجه به مشکلات فراروی واحدهای تولیدی صنعتی این استان ، پرداخت معوقات بانکی این واحدها 45 روز به تعویق بیافتد.

به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مصطفی سالاری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: برای رونق دادن به فعالیت های واحدهای تولیدی صنعتی استان بوشهر تامین اجتماعی و امور مالیاتی این استان به معوقات واحدهای تولیدی مهلت دهند.

وی اظهارداشت: واحدهای تولیدی دارای مشکل باید شناسایی و به دبیرخانه این کارگروه در سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: این کارگروه به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی استان تشکیل شده که دومین نشست آن هفته آینده برگزار می شود.

وی بیان کرد: در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به طور تخصصی به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی شود که حضور انجمن ها و اتحادیه های آن صنعت ضروری است.

وی، با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی باید کیفیت را در اولویت تولید قرار دهند افزود: دستگاه های اجرایی و مسئولان خرید شرکت های مستقر در استان بوشهر باید خریدهای خود را از واحدهای تولیدی این استان انجام دهند.

استاندار بوشهرگفت: اعتباراتی برای تامین سرمایه مورد نیاز واحدهای صنعتی استان مصوب شده که به صورت تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد و به بانک مرکزی ابلاغ شده است.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: