bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
بهمن‌ماه هر سال برای ایرانیان یادآور روزهای شیرین پیروزی است. روزهایی که ملت ایران با همدلی و هم‌زبانی و با رهبری پیر خمین، به صحنه آمد و برای رهایی از ظلم طاغوت قیام کرد تا روز 22 بهمن برای همیشه به جشنی به‌یاد ماندنی و نویدبخش برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شود.

امروز و با گذشت 37 سال از آن روز، جمهوری اسلامی ایران پس از گذشتن از گردنه‌های مهم تاریخی، در اوج اقتدار، به امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه و جهان تبدیل شده و گویی رویدادهای اخیر سراسر جهان، همگی دست‌ به دست هم داده‌اند تا اقتدار ایران اسلامی به اوج خود برسد.
 این ایام همچنین بر اساس سنت سال‌های گذشته، به دوره‌ای برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و اجتماعی در سراسر ایران تبدیل شده است تا از این طریق و با استفاده از برکت ایام الله، ثمره بهتر و بیشتری برای مردم داشته باشد.
برگزاری جشن‌های مردمی و آذین‌بندی معابر نیز از آغاز دهه فجر در همه شهرهای کشور جزء رسوم 37 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
مهم‌تر از همه، 22 بهمن‌ماه هر سال به صحنه‌ای برای تجدید پیمان آحاد ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی و نماد بیداری ملت ایران بدل شده و خبرنگاران از سراسر جهان برای پوشش دادن حضور پرشور مردم در راه‌پیمایی روز پیروزی انقلاب خود را به ایران می‌رسانند.

مردم ایران با هر طرز فکر و عقیده‌ای که باشند، باید در این راهپیمایی شرکت کنند و نشان دهند که با وجود کسر و کمبودهایی که در کشور هست، همچنان کشور و نظامشان را دوست دارند و حاضر نیستند به‌ خاطر اختلاف نظرها و دلخوری‌های سیاسی، پشت نظام را خالی کنند.
تجربه نشان داده است که دشمنان ملت ایران و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به این راهپیمایی نگاه ویژه‌ای دارند، به‌خصوص این‌که راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های دیگر اهمیت بیشتری دارد. 15 روز پس از برگزاری این راه‌پیمایی، مردم ایران باید در دو انتخابات سرنوشت‌ساز دیگر شرکت کنند که با توجه به اهمیت ویژه این انتخابات، حضور گسترده مردم در راهپیمایی می‌تواند نمایشی از اعلام آمادگی عموم ملت برای حضور پرشور در انتخابات باشد.
تحولات این روزهای منطقه و جهان، هر انسان هوشیاری را به این نتیجه می‌رساند که با وجود همه مشکلات موجود، عملکرد نظام برای ایجاد و حفظ امنیت و ثبات در کشور شایسته تقدیر بوده و چه بسا شرایط کشور می‌توانست در وضعیت بسیار بدی قرار داشته باشد که اکنون همه کشورهای همسایه را فرا گرفته است.
راهپیمایی 22 بهمن‌ماه علاوه بر این‌که مظهر حضور و بیداری ملت ایران است، تجدید میثاقی با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است. شهیدانی که در آن روزهای اختناق و شکنجه برای تحقق آرمان هایشان و رهایی ملت از بیداد شاه، از جان و مال خود گذشتند و با خون‌های خود نهال درخت تنومد جمهوری اسلامی ایران را آبیاری کردند و استقلال و آزادی را برای همه مردم ایران به ارمغان آوردند.
باشد که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: