bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرش قرمز یا ترمز قرمز، مساله این است اما بعضی وقتا که فرش قرمز پهن می‌کنند، اونی که می‌خواد بیاد و روش رد بشه، اینقدر لفتش می‌ده که هم حال فرش به هم می‌خوره و از قرمز به زردی متمایل می‌شود و هم آنهای که می‌خواهند به سالن بیایند باید حواسشان باشد که احیانا با کفشان فرش محترم را لگدمال نکنند.

فکر کنم جشنواره فیلم کن بود که همه مردم جمع شده بودند که فیلم نمایش داده شود، البته این عادت بد فرانسوی‌ها است که معمولا با یکی دو ساعت تاخیر به جلسه می‌آیند تا به قول یه بنده خدای تازه به دوران رسیده‌ای که خیلی خوشحاله که این روزا مرتب تلفن می‌زنه، واسه ملت «کلاس» بزارن اما خبر نداره که با کلاسشون نمی‌شه یه مهدکودک هم باز کرد!

سرتون رو درد نیارم، اما جاتون خالی، این مسوولان خوشنام و خوش فکر که وقت‌شناس بوده و معمولا به «شین»های متعددی هم باور دارند، همین چند روز پیش که رفته بودند در مدرسه تاریخی و معروف سعادت در شمال شهر پاریس، باز هم کلی ملت رو سر کار گذاشتند تا این بار هم کلاس باز کنند.
حالا که فرش قرمز تو جشنواره کن و همچنین دیر رفتن به مراسم‌های مختلف رسمی در کشور فرانسه و شهر تاریخی و مهم پاریس به مد تبدیل شده، ما یه چند تا پیشنهاد هم می‌دیم که تو بوشهر ما هم یه چند تا مساله مد بشه:
اول: کلاٌ بی‌خیال پرورش ماهی در قفس در دریا بشیم و یه خورده دیر بریم تا ماهی‌های بدبخت حوصلشون سر بره و خودشون برن زیر آب!
دوم: یه جایی هست به اسم دهکده سنگفرش – شما یه وقت به خودتون نگیرید – اگه خواستید اونجا برید حتما «کلاس» بزارید، یعنی با تاخیر معنی‌دار تشریف ببرید!
سوم: از ما گفتن و از شما نشنیدن، اگه جایی فرش قرمز دیدید، اصلا یه وقت ترمز نکنید، بزنید دنده چهار و فرار کنید و برید فالوده، بستنی، پیتزا رو بزنید تو رگ، شک نکنید برگشتید، همچنان فرش سر جاش هست و اثر هیچ کفشی هم روش نیست، یعنی باز هم شما زود اومدید... 
خلاصه، خیلی «کلاس» نزارید، خوبیت نداره، ما گفتیم بهتون :)

برچسب ها: بامدادیه ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: