bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
یه جایی تو بوشهر هست بهش می‌گن منطقه ویژه اقتصادی بوشهر. یعنی منطقه ویژه اقتصادی بعضیا که هیچ تخصصی هم ندارن. از این منطقه گزارش‌های متفاوتی به گوش می‌رسد، یکی از این گزارش‌ها حکایت از آن دارد که گنجشک‌ها و کلاغ‌ها به همراه کفترهای چاهی و باغی و گروه کثیری از بلبل‌ها و گاچی‌روها به آن بازگشته‌ و به‌دلیل سکوتی که بر آن حاکم است، احتمال بازگشت انواع و اقسام آهو، هوبره، روباه و... هم به آن وجود دارد.
امین بندری: یه جایی تو بوشهر هست بهش می‌گن منطقه ویژه اقتصادی بوشهر. یعنی منطقه ویژه اقتصادی بعضیا که هیچ تخصصی هم ندارن. از این منطقه گزارش‌های متفاوتی به گوش می‌رسد، یکی از این گزارش‌ها حکایت از آن دارد که گنجشک‌ها و کلاغ‌ها به همراه کفترهای چاهی و باغی و گروه کثیری از بلبل‌ها و گاچی‌روها به آن بازگشته‌ و به‌دلیل سکوتی که بر آن حاکم است، احتمال بازگشت انواع و اقسام آهو، هوبره، روباه و... هم به آن وجود دارد. 
بنابراین اگر تا چند وقت دیگر این منطقه توسط سازمان محیط زیست به‌عنوان منطقه شکار ممنوع انتخاب شد، نه وحشت کنید و نه تعجب. این مساله تنها و تنها یک دلیل دارد و آن هم تعطیلی خیلی قابل پیش‌بینی همه واحدهای اقتصادی این منطقه است. 
البته ما کاری به این مساله نداریم که برادر فلان آقا با فلان آقایی که هیچ کاره است و اهل معامله‌های کلان است هم آنجا دارد کار می‌کند، اما به نظر می‌رسه که این منطقه داره رونق می‌گیره و فردا همه می‌رن اونجا و مشغول به کار می‌شن، می‌گید چرا؟ دلیلش رو در ادامه بخونید:
«وی مهم‌ترین ویژگی‌های فنی نسل سوم اینترنت تلفن‌های همراه را افزایش پهنای باند دسترسی به اینترنت برای کاربران، استفاده بهینه از طیف فرکانسی، افزایش ایمنی ارتباطی نسبت به نسل‌های قبلی، افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارایه، کاهش تاخیر ارتباط و انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر اعلام کرد.» حالا تا اینجاش خوبه، بعدش هم رو داشته باشید:
«امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم مقدمات راه‌اندازی نسل چهار تلفن همراه را نیز در این مجموعه اقتصادی فراهم کنیم تا کلیه واحدهای مستقر در منطقه از خدمات این فناوری‌ها استفاده کنند.»

حالا این آقایی که این خبر رو داده و به نقل از اون منتشر کردن بیاد و بگه می‌خواد واسه گنجشک‌ها و کلاغ‌ها اینترنت نسل سوم و چهارم رو بیاره؟ یا اینکه چون آقایون خیلی کار دارن می‌خوان خط ارتباطی با اقتصاد کشور و جهان رو از دست ندن؟
خوب برادر من، اول راه‌اندازی نسل سه و چهار اصلا هیچ ربطی به تو نداره و اون موقعی که اینجا رونق داشت، ده نفر یکی هم تلفن همراه نداشتند و بعدش هم برو از حقیقی معاون بپرس شاید یه چندتا بیکار پنهان بهت معرفی کرد و اومدید اینجا و با هم کَلَش بازی کردید و حوصلتون از بیکاری سر نرفت.
دومش هم، اگه بلدی و کار کنی برید یه خورده از استان‌های دیگه یاد بگیرید که این سه تا کارگاهی که هنوز سرپا هست تعطیل نشن که فردا اونجا گرگ لونه می‌کنه و تا بردخون باید پیاده بدوید. این از ما. راستی تا یادم نرفته، فقط بگو سرعت آپلوش رو ببرن بالا که گزارش عملکردتون رو که خیلی سنگینه بتونه تا خیابون سنگی ارسال کنه. 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: