bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
روز گذشته یکی از بچه‌های صاف و صادق که به‌نوعی یک کنشگر بی‌ادعای سیاسی است و هر روز هم در فضای مجازی دوره نمی‌افتد و به این و آن نامه بنویسید میهمان ما در دفتر روزنامه بود.
بامداد جنوب- کریم جعفری: روز گذشته یکی از بچه‌های صاف و صادق که به‌نوعی یک کنشگر بی‌ادعای سیاسی است و هر روز هم در فضای مجازی دوره نمی‌افتد و به این و آن نامه بنویسید میهمان ما در دفتر روزنامه بود. در مورد مسائل مختلفی صحبت شد، می‌گفت کتک آمدن روحانی را ما خوردیم، یه عده‌ دیگر دارند نانش را می‌خورند و بعد ماجرایی را تعریف کرد که تا زمان نوشتن این یادداشت همچنان آزارم می‌دهد و بدون شک، از ذهنم نیز پاک نخواهد شد.

وی می‌گفت که در ایام ماه مبارک رمضان به یکی از ادارت کل استانی برای کاری رفتم که با برخورد بسیار نامناسب معاون آن اداره مواجه شد. وقتی معترض شدم، این آقای معاون از اقدام خود دفاع کرد و گفت همین که هست. من هم با ابراز تاسف از اینکه زحمت روی کار آمدن روحانی با ما بود، اما شما از گَرد راه رسیدید و همه چی را برداشتید، به وی پاسخ دادم که با کمال پرروی گفت: همیشه همین بوده است، یک عده‌ای باید حمالی کنند، یک عده‌ای هم باید استفاده کنند!!

البته با شناختی که از این معاون دارم، برایم دور از انتظار نبود. اما وقتی ادامه ماجرا را شنیدم، تاسفم دو چندان شد، هر چند که باز هم نباید تاسف می‌خوردم، چرا که قرار نیست به‌غیر از این باشد و اگر می‌بود باید تعجب می‌کردم. این جوان می‌گفت بلافاصله بعد از این برخورد و جملات راهی استانداری شدم تا مراتب گلایه و اعتراض خود را به حقیقیِ معاون اعلام کنم، اما او هم وقتی طرف شاکی را شناخت، از ترس جرات صحبت نکرد و گفت اصلاً به من ربطی ندارد.

باید گفت که هیچ چیزی در استان بوشهر ربطی به حقیقی ندارد، حقیقی در حد و اندازه یک بخشدار هم ظاهر نشده و به خیل یکی از مدح و ثناگویان تبدیل شده است. اما در مورد این فرد که آن اندازه توانایی نداشت که معاون یک مدرسه شود و امروز به واسطه پارتی‌بازی و لابی شخص نماینده دولت در یکی از ادارات کل معاونت مهمی را بر عهده دارد، باید بگویم که ادعای سیاست بازی‌اش می‌شود و به یکی از احزاب شناسنامه‌دار کشور هم خود را منسوب می‌کند. وی که از قِبَلِ رابطه فامیلی با دو نفر در استانداری توانست حق بسیاری از کارمندان و مدیران اداره‌کل مدنظر را ضایع کند و به معاونت برسد و حتی رزومه‌ سیاسی‌اش هم در این زمینه یاری‌اش کرده، این روزها به جوانان توصیه می‌کند که کار سیاسی نکنند که آخر و عاقبتی ندارد، با کمال تاسف در حال رایزنی برای مدیرکلی آن مجموعه است. مجموعه‌ای که با مدیریت‌های فله‌ای کمر خم کرده است.

بله آقای معاون، همیشه همین‌طور بوده است، حمالی‌اش برای ما بوده و عشقش را شما از راه رسیده‌ها می‌کنید، شمایی که با آن فامیلتان که هم به ستاد قالیباف کمک کرد و هم به ستاد جلیلی و هم یک استکان چایی در ستاد روحانی خورد، اکنون در حال دوشیدن استان به شکل‌های گوناگون هستید، شمایی که شک نداشته باشید به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندید و به خاطر همه رفتارهای متکبرانه و بچه‌گانه‌تان مورد مواخذه قرار خواهید گرفت. شک نداشته باشید با رفتن تاریکی از استان شما هم جایی جز بردن دانش‌آموزان برای اردو به چاهکوتاه نخواهید داشت... 
نام:
ایمیل:
* نظر: