bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
ازلحاظ طراحیْ مگان سدان از طراحی آشنای نسخهٔ هاچبک مگان که خود برگرفته از زبان طراحی جدید رنو و مدل تالیسمان است بهره می‌برد. در جلوی خودرو چراغ‌هایی زیبا که با LEDهای دی لایت C شکل آرایش‌شده‌اند و ...
لوگوی بزرگ رنو که در مرکز جلوپنجره خودنمایی می‌کند بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کنند. در قسمت عقب هم چراغ‌هایی که مشابه تالیسمان هستند بکار رفته و تا نزدیک لوگوی رنو امتدادیافته‌اند. یک برش C شکل بر روی ستون C خودرو نیز وجود دارد که موجب شده این ستون منحصربه‌فرد و درعین‌حال عجیب باشد. به لطف طراحی جعبه‌ای شکل، وسعت و فضای صندلی‌های عقب خودرو بسیار عالی است و صندوق بار وسیعی به حجم 508 لیتر را نیز به مالک هدیه می‌کند که با سیستم Hands Free دسترسی به آن بسیار راحت است. 

مگان سدان درست مانند نمونهٔ هاچبک و استیشن، با دو موتور بنزینی و سه نمونهٔ دیزل عرضه می‌شود. موتورهای بنزینی شامل یک واحد 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 115 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور و یک نمونهٔ 1.2 لیتری توربوشارژ می‌شود. در کنار موتورهای بنزینی یک موتور توربودیزل 1.5 لیتری با دو سطح قدرت وجود دارد که نمونهٔ اول یا dCi 90 قدرتی معادل 90 اسب بخار و گشتاوری برابر با 220 نیوتن متر دارد درحالی‌که نمونهٔ دوم dCi 110 قدرت و گشتاوری معادل 110 اسب بخار و 260 نیوتن متر تولید می‌کند. موتور دیزل سوم نیز از نوع 1.6 لیتری dCi 130 است که 130 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور دارد. 





برچسب ها: خودرو ، رنو ، مگان
نام:
ایمیل:
* نظر: