bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
این روزها داشتن چندین k فالوئر در اینستاگرام یکی از معیار های شهرت به شمار میرود. چند روش برای دستیابی به شهرت!
رزی کریم‌زاده:
این روزها داشتن چندین k فالوئر در اینستاگرام یکی از معیار های شهرت به شمار میرود.
چند روش برای دستیابی به شهرت! :
پلنگ بازی!
سلبریتی شدن برای خانم ها در اینستا خیلی راحت تراست.شما اگرجنسیت مونث داشته باشید،همین که پیجتان را از حالت پرایوت به حالت پابلیک در بیاورید به لطف و میمنت جوانانِ فرورفته درکف درکمترین زمان چندینk فالورخواهید داشت.همین حالا در پیج های شخصی که صرفا اسمشان خانم است چندین پیام (سلام خوبین؟،افتخارآشنایی میدین؟)و... دیده میشود.حالاتصورکنید صفحه باز باشدو چندتاعکس پلنگی هم منتشرکنید؛قطعا دوستدارانِ محیط زیست وفعالان حقوق حیوانات،شماراتنهانخواهندگذاشت‌‌به خصوص اگر آخر کلیپ هایتان برایشان ابراز احساسات هم کنید!ضمنا بهتراست دماغتان راهم عمل کنید تا مثل خانم ژاکلین کندی،همسرجان اف کندی برجستگی های شخصیتان بیشتربه چشم بیاید!

تولیددابسمش!
بدون شک تعداد هنرمندانی که به وسیله این برنامه استعدادشان شکوفاشده،ازکسانی که توی برنامه آکادمی موسیقی وشب کوک مطرح شدندبیشتراست.به خصوص دابسمش های تراجنسیتی مثل کلیپ هایی که درآن یک مرد ۹۵کیلویی با یک شالیزار سیبیل و موی زائد با یک رکابی صورتی رنگ و شلوارک قرمز روی یک آهنگ مثله ‹شوهر شوره شور!بالشتِ پره!شوهر!کی تاجِ سره؟شوهر› میخواند!
اینجورکلیپ ها حتی ازدابسمش ساختت روی فریادهای گوش و حلق و بینی خراشِ سرهنگ علیفر و سوتی های علمی-فلسفی جوادخیابانی هم بیشترجواب میدهد.

دلقک بازی و حرکات موزون!
این روش سلبریتی شدن گرچه به جای ‹خلاقیت› بیشتر به ‹رو داشتن› و اعتماد به نفس نیاز دارد اما خب نیازمند به نرم افزار ادیت و ویرایش مثل premierاست.
کمترکسی را درشبکه های اچتماعی میتوان دید که شکست عشقی نخورده.برای همین مردم عاشق ناله های عطرآگین هستند.ضمنان نوشتن شعر نیاز به تسلط بر عروض وقافیه و...ندارد،خیراین ها مال توی کتاب هاست.شماالان یک منوی کافی شاپ را بردارید و به صورت رندوم چندتاازکلماتش را نوشته سپس به ابتدای آن یک بدون تا و در انتهایش فعل دلخواه را اضافه کنید میشود شعر!
به این صورت:
بدون تو؛
دمنوش بهارنارنج...
دبل اسپرسو...
هات چاکلت...
میلک شِیک نوتلا...
فرو ریختنی است!!
(متاسفانه ما در ستون روزنامه محدودیت فضا داریم و بیشتر از این نمیتوانیم اینتربزنیم
شما درشعرتان میتوانید از انواع کیک و‌نوشیدنی های سرد منو استفاده کنید
واین وسط اگربتوانید اسم چند روش خودکشی وآلت قتاله هم بیاورید کار را تاثیر گذارتر میکند
برچسب ها: طنز ، بامدادیه
نام:
ایمیل:
* نظر: