bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر با تسریع در اجرای آن فاز نخست آن امسال افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت:ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر با تسریع در اجرای آن فاز نخست آن امسال افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

مصطفی مدبر صبح امروز در بررسی روند اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با بیان اینکه روند اجرایی این ورزشگاه امسال تسریع می‌یابد اظهار داشت: اکنون بخش عمده‌ای از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تکمیل شده و امسال روند اجرایی بخش‌های نیمه تمام آن تسریع می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر امسال افتتاح می‌شود گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با تسریع در اجرای آن فاز نخست آن امسال افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  بیان کرد: با توجه به حمایت استاندار محترم، شرایط مالی و تزریق بودجه مناسب، امیدواریم بتوانیم با پرداخت‌هایی که به پیمانکار خواهیم داشت، این پروژه را امسال به مرحله آماده‌سازی برای افتتاح برسانیم.

مدبرگفت: با تلاش وزارت ورزش و جوانان و حمایت استاندار بوشهر از همه توانمندی و ظرفیت موجود برای تکمیل این پروژه بهره برده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه سال گذشته 120 میلیارد ریال برای ایجاد زمین چمن در روستاهای استان تخصیص یافت تصریح کرد: با برنامه‌‌ریزی انجام شده امسال 170 زمین چمن مصنوعی با سرمایه‌گذاری بیش از 40 میلیارد تومان و تعدادی زمین فوتبال و سالن ورزشی اجرا می‌شود.

احمد بهروزیان‌فرد وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهری نامطلوب دانست و افزود: با توجه به حمایت استاندار از این پروژه انتظار می‌رود روند اجرای آن شتاب بگیرد.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: