bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
مسابقه طرح بلاغت در قالب پرسش نامه و برگرفته از متن خطبه سی و یکم نهج البلاغه و وصیت نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) تنظیم شده و تا کنون پنج مسجد شهر بوشهر میزبان این مسابقه بوده است.

مسابقه بزرگ بلاغت که با هدف آشنایی بیشتر با سخنان و اندیشه های والای حضرت علی (ع) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، با استقبال شهروندان مواجه شده است.

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر؛ مسابقه طرح بلاغت در قالب پرسش نامه و برگرفته از متن خطبه سی و یکم نهج البلاغه و وصیت نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) تنظیم شده و تا کنون پنج مسجد شهر بوشهر میزبان این مسابقه بوده است.

در شب های سپری شده از این ماه مبارک، تاکنون بیش از هزار و ششصد نفر در این مسابقه شرکت نموده اند.

سردار کارگر رییس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر این حرکت را اقدامی سازنده و اثر گذار در راستای انس بیشتر مردم با نهج البلاغه عنوان نمود و شرکت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در این مسابقه را نشان از علاقه مندی آنها به امام اول شیعیان دانست.

لازم به ذکر است که اختتامیه این برنامه ها هرشب در مساجد مربوطه با حضور قاریان برجسته استان و گروه تواشیح سبحان در حال برگزاری است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: