bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
صدا و سیمای درمعرفی فرهنگ مردم این استان عملکرد موفقی داشته است.
 استاندار بوشهر گفت: صدا و سیمای درمعرفی فرهنگ مردم این استان عملکرد موفقی داشته است.

 مصطفی سالاری دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی فرهنگ استعمار ستیزی، ایثار و از خودگذشتگی مردم استان بوشهر را بخوبی به منصه ظهور رسانده و به طور منصافه خواسته مردم را متبلور کرده است.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در ایجاد فضای همدلی و صمیمیت گفت: با تلاش صدا و سیما فضای استان بوشهر آرام و مبتنی بر رفاقت است و در این فضای آرام، منطقی و معتدل می توانیم همه برنامه ها و سیاست ها ی نظام را پیاده کرده و به دنبال آن خواسته های مردم را محقق کنیم. 

استاندار بوشهر، به برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم در پیش داریم و باید صدا و سیما و همه نهادها و دشتگاه های اجرایی و اداری در زمینه رقابت اشخاص برای راه یافتن به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با بی طرفی کامل رفتار کنند.

سالاری ادامه داد: درنظام جمهوری اسلامی مردم حق انتخاب دارند و باید عدالت و برابری برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان به عنوان یک تکلیف وجود داشته باشد.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان بوشهر با اشاره به بهبود شاخص های ارزیابی عملکرد این مرکز گفت: میزان جذب مخاطب سیمای بوشهر در سال 86، 55 درصد بود که این شاخص در سال 93 به 71 درصد رسیده است.

منصور لاوری ادامه داد: میزان جذب مخاطب واحد صدای بوشهر نیز از میانگین 26 درصد در سال 86 به 33 درصد ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: میزان رضایت مخاطبان از واحد سیمای بوشهر نیز از سال 86 تا 93 از 57 درصد به 68 درصد رسیده و میزان رضایت مخاطبان از بخش صدای مرکز بوشهر در سال های یاد شده از 65 به 81 درصد رسیده است.

لاوری در ارتباط با میزان اعتماد مخاطبان به صدا و سیمای واحد بوشهر بیان کرد: میزان اعتماد به صدا و سیمای واحد بوشهر در سال 86 45 درصد بود که این شاخص در سال 93 به میانگین 59 درصد ارتقا یافته است. 

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان بوشهر گفت: گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کاری خود قرار خواهم داد.

سید حسین ناظر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های استان بوشهر اظهارکرد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری بومی و اقتتصادی استان بوشهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: در طول دوره خدمتم نهایت تلاش برای پیوند فرهنگ بومی محلی استان بوشهر به فرهنگ ملی به کار خواهم گرفت.

ناظر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم سیاست های سازمان صدا و سیما را در استان بوشهر بومی سازی و محلی کنیم.

وی تلاش برای جذب اعتماد عمومی از طریق اطلاع رسانی صحیح، ارتقای وحدت عمومی و ملی، افزایش مهاجرت معکوس و جذب نخبگان و فرهیختگانی که به بنا به دلایلی از استان بوشهر رفته اند از برنامه های مد نظر در مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر است.

دراین آیین از تلاش های منصور لاوری مدیرکل سابق صدا و سیمای استان بوشهر تقدیر و سید حسین ناظر نیز برای سه سال به سمت مدیرکلی صدا و سیمای این استان معرفی شد.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: