bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
یک عبارت بسیار مهم هست که مردم در زندگی روزمره‌شان زیاد مصرف می‌کنند: «نگران نباش». اصلا ما وقتی می‌بینیم یک بنده خدایی نگران است، تلاش می‌کنیم تا نگرانی‌اش را بر طرف کنیم و بعضی وقت‌ها اصلا نگران نگرانی‌های ملتیم.

حالا کاری به کار این ندارم که چنین چیزی خوب است یا بد، یک مقداری فواید دارد، یک مقداری هم ندارد ولی مهم این است که کلا رفتار «نرمال» این است که باعث نگرانی بقیه نشویم، نخواهیم که باعث نگرانی بقیه بشویم و یک مقداری سعی کنیم کمتر برای ملت نگرانی پیش بیاید. رفتار و رویکرد نرمال این‌طوری است.

اما خب، این رویکرد نرمال را همه ندارند. بعضی‌ها دوست دارند بقیه را نگران کنند و بقیه را نگران ببینند. بعضی‌ها هم دوست بعضی‌ها در مورد بعضی چیزها نگران باشند و در مورد بعضی چیزهای دیگر نگران نباشند.

الان برای این‌که من به شما یک نفر از این نوع افراد را نشان بدهم، باید برایتان یک مثالِ رسا بزنم یا یک مثالی بزنم که رسایی خوبی داشته باشد. مثال من، آقای رسایی است. آقای رسایی به‌تازگی در اینستاگرام خود گفته‌اند: «ای‌کاش همان‌قدر که آقای لاریجانی با دولت احمدی‌نژاد مشکل داشت، با عربستان هم مشکل داشت، ای‌کاش همان‌قدر که درباره دولت قبل با غیظ سخن می‌گفت، درباره عربستان هم همان‌طور سخن می‌گفت. ای‌کاش آن‌طور که به مصوبات دولت قبل بدبین بود، به توافق هسته‌ای هم بدبین بود.»

می‌بینید؟ آقای رسایی در اینجا دوست دارند که آقای لاریجانی نگران باشند. نگران این باشند که توافق هسته‌ای دارد می‌رود جلو یا دارد به یک جایی می‌رسد. خب گفتم که، بعضی وقت‌ها آدم دوست دارد بقیه را نگران ببیند. آقای رسایی هم اینجا این‌طوری‌اند. البته یک مثال دیگر هم از این جور آدم‌ها هست. کی؟ خود من. من خودم هم دوست دارم بعضی وقت‌ها نگرانی بعضی‌ها را ببینم. مثلا ای‌کاش همانقدر که آقای رسایی با عربستان مشکل داشت، با دولت احمدی‌نژاد هم مشکل داشت. ای‌کاش آقای رسایی همانقدر که درباره عربستان با غیظ سخن می‌گفت، درباره دولت هم با غیظ سخن می‌گفت. ای‌کاش آقای رسایی همان‌قدر که به توافق هسته‌ای بدبین بود، به مصوبات دولت قبل هم بد‌بین بود. ای‌کاش آقای رسایی همان‌قدر که درباره برجام بدبین بود، درباره مسکن مهر هم بدبین بود. ای‌کاش آقای رسایی همان‌قدر که درباره خودکامگی دولت آقای روحانی نگران بود، درباره گردنه نگران هم حیران... ببخشید درباره گردنه حیران نگران بود. ای‌کاش آقای رسایی همان‌قدر که درباره هرچیزی الان نگران است، درباره تاثیر تحریم‌ها روی مردم، بد اجرا شدن هدفمندی یارانه‌ها، بابک زنجانی، کهریزک، تامین اجتماعی، فسادها، اختلاس‌ها و... خب فکر کنم منظورم را گرفتید الان.

نام:
ایمیل:
* نظر: