bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
اصلاح‌طلبان و عضو همیشه ناراضی شورا رای نداند؛
کشمکش در شورای شهر بوشهر برای انتخاب شهردار پس از نزدیک به سه ماه درگیری، اختلاف، جلسات مختلف و همچنین رایزنی‌های روی پرده و پشت پرده بالاخره روز گذشته نتیجه داد و...
بازگشت غلامعلی میگلی‌نژاد به شهرداری بوشهربامداد جنوب: 
کشمکش در شورای شهر بوشهر برای انتخاب شهردار پس از نزدیک به سه ماه درگیری، اختلاف، جلسات مختلف و همچنین رایزنی‌های روی پرده و پشت پرده بالاخره روز گذشته نتیجه داد و اعضای شورا به خانه اول بازگشتند و دوباره غلامعلی میگلی‌نژاد را به ساختمان شهرداری بازگشت تا همه معادلات کسانی که در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته بر آن بودند تا گزینه خود را شهردار مرکز استان کنند، به هم بخورد.

بامداد جنوب تا امروز در این زمینه به هیچ عنوان ورود نکرده و همه مسائل را در اختیار اعضای شورا به‌عنوان منتخبان مردم و خود مردم گذاشته بود، چرا که اعضای شورا نه کاری به کار رسانه‌ها داشته و نه چندان برایشان حرف مردم مهم بود که اگر چنین بود یک ماه پیش و پس از آن تیتر و مطلب بسیار تند و تیز روزنامه بامداد جنوب و انتقادات گسترده و بی‌سابقه مردم کاری می‌کردند.
در این میان یکی از اعضای شورای شهر بوشهر بازگشت میگلی‌نژاد را به‌عنوان خیرالموجودین برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از دوستان دنبال تامین منافع دیگران بودند و این منافع در حالی تامین می‌شد که این و آن بیاید. وی در پاسخ به این سوال که خود شما هم دوستی داشتید که قرار بود شهردار شود و به خاطر آن هزینه کردید، گفت: پس از ناکام ماندن گزینه‌ای که ما معرفی کرده بودیم، دیگر به هیچ عنوان سراغ فرد دیگری نرفتیم و امروز هم با انتخاب آقای میگلی‌نژاد امیدواریم که شهر دوباره به روال گذشته بازگشته و فعالیت‌ها از سر گرفته شود. 

در این میان گفته می‌شود که سه عضو وابسته به جریان اصلاح‌طلب یعنی دهدار، دولابی و شمشیری و همچنین عضو همیشه ناراضی و هموار معترض شورا در جلسه روز گذشته به میگلی‌نژاد رای ندادند و حتی توسلی جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد. پنج عضو باقیمانده نیز به شهردار شدن میگلی‌نژاد رضایت دادند تا شاید شهر کمی آرام شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: