bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
امسال برای ریشه کنی فقر مطلق بودجه گذاشتیم و در تبصره ۱۸ بودجه امسال برای اشتغال منابع مالی گذاشتیم.
دولت اعتراض مردم را می شنودحسن روحانی در پاسخ به سوال مهر مبنی براینکه  یکی از ریشه‌های اعتراضات اخیر به وضعیت معیشت و اقتصاد بازمی گردد. شما این روزها مدام از شنیدن صدای مردم سخن می‌گویید. آیا صدای مردمی که به بیکاری، تورم، ناکارآمدی مدیران و رفاه زدگی آنها اعتراض داشتند، را شنیدید؟ اگر پاسخ مثبت است چه تصمیماتی گرفته اید؟ آیا رئیس جمهور برنامه ای برای تغییر تیم اقتصادی دارند؟ گفت: اشکال اول من به این سئوال است. شما وقتی خواست مردم را فقط در بخش اقتصاد می‌برید همین نشنیدن صدای مردم است. البته مردم در زمینه اقتصادی هم اعتراض دارند اما مردم در روابط خارجی، مسائل فرهنگی و اجتماعی هم اعتراض دارند. گوش ما باید شنوا باشد و بداند مردم چه می‌خواهند.

وی افزود: شما اگر به خبرگزاری خود مراجعه کنید می بینید منتشر شده که مسیر تورم ما رو به پایین بود نشان می‌دهد که مسیر ما درست بوده رشد اقتصادی ما در سال ۹۱ منهای ۶/۱ بوده است، سال گذشته رشد ما دو رقمی بوده این نشان می‌دهد مسیر دولت درست بوده  البته این نشان نمی‌دهد مشکلات مردم حل شده. ما مستمری مستمری بگیران را بیش از سه برابر کردیم این یعنی به بخش فقر و مردمی که در رنج هستند توجه داریم. در تبصره ۱۴ بودجه امسال برای ریشه کنی فقر مطلق بودجه گذاشتیم.در تبصره ۱۸ بودجه امسال برای اشتغال منابع مالی گذاشتیم به این معنی است که ما توجه داریم.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: اینکه شعار دولت مبارزه با فقر و ایجاد اشتغال است یعنی به اعتراض مردم احترام می‌گذارد و صدای مردم را می‌شنود. در بین دولت‌های قبل این دولت رسا ترین صدا را داشته و گفته اعتراضات را می شنود مسوولان کشور اصل اعتراض را شنیدند من هم خوشحالم که همه می‌گویند باید اعتراض مردم را می‌شنوند این خیلی خوب است.
برچسب ها: سیاسی ، روحانی ، مردم ، اعتراضات
نام:
ایمیل:
* نظر: