bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
طی چند روز گذشته مسوولان مختلف استانی و ورزشی یا به بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری رفته‌اند یا قول همکاری برای پرداخت بودجه داده‌اند یا حداقل صحبتی در مورد آن داشته‌اند.
بامداد24: طی چند روز گذشته مسوولان مختلف استانی و ورزشی یا به بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری رفته‌اند یا قول همکاری برای پرداخت بودجه داده‌اند یا حداقل صحبتی در مورد آن داشته‌اند. 

اوایل هفته گذشته بود که در گزارشی به وضعیت این ورزشگاه که حالا دیگر سن و سالی از آن گذشته و افتتاح نشده پرداختیم و از عدد‌ها و آمار‌های داده شده گفتیم. از 70 درصد پیشرفتی که حدود دو سال است از زبان مسوولان شنیده می‌شود و حداقل 71 نمی‌شود. از قول‌هایی که داده شد و عملی نشد. حالا در جلسه‌ای که در مورد وضعیت پروژه‌های ورزشی استان برگزار شده، باز هم وعده تزریق پول داده و از سرعت بخشیدن آن سخن گفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست با استاندار بوشهر به وضعیت اجرا و تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ورزشی در دست اجرای استان بوشهر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری است و به‌خاطر این‌که ساخت و تکمیل این ورزشگاه یکی از مطالبات مهم و جدی جوانان و به‌ویژه جامعه ورزشی استان بوشهر است تاکید ویژه‌ای بر تکمیل آن داریم.

احمد بهروزیان فرد به ظرفیت‌های بالای ورزشکاران استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بوشهر دومین استان از نظر جمعیت جوان در کشور است که بیش از 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد. از میان این جمعیت، 153 نفر به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند و 95 نفر آنها به افتخار پوشیدن لباس تیم‌های ملی نائل شده‌اند. وی با بیان این‌که بخش عمده‌ای از صندلی‌های ورزشگاه 15 هزار نفری نصب شده است، ادامه داد: زمین چمن ورزشگاه آماده شده است و روشنایی ورزشگاه نیز تکمیل شده و امیدواریم با همکاری همه مسوولان در سریع‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی به برگزاری نشست با وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات این ورزشگاه و تسریع در ساخت آن اشاره کرد و بیان داشت: تصمیم‌گیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و امیدواریم شاهد بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه در سال جاری باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم از تسریع در روند ساخت ورزشگاه خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از اعتبارات ساخت این ورزشگاه از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و بخشی هم از محل تملک دارایی استان تامین می‌شود.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هم گفت: با توجه به حمایت مسوولان استانی و تزریق بودجه مناسب، امیدواریم بتوانیم با پرداخت‌هایی که به پیمانکار خواهیم داشت، این پروژه را تا پایان سال برای افتتاح آماده کنیم.

طی این جلسه، استاندار قول داد نسبت به تزریق منابع مالی برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر، همکاری کند تا بتوانیم شاهد پایان هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

شهرام حیدری

نام:
ایمیل:
* نظر: