bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
دفاع وزیر آموزش و پرورش از حقوق فرهنگیان ستودنی است.
 معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به همدلی و همزبانی مجلس و دولت گفت: دفاع وزیر آموزش و پرورش از حقوق فرهنگیان ستودنی است.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در جمع مردم استان بوشهر، گفت: در سال پایانی مجلس و سال همدلی و همزبانی نمایندگان باید تعامل بیشتری با دولت داشته باشند گرچه از تعامل نسبی موجود به خصوص از ریاست و همکاری نمایندگان تشکر می‌کنم.
 
وی عملکرد وزیر متین آموزش و پرورش را در دفاع از حقوق فرهنگیان ستود و گفت: در حالی که بودجه کشور پارسال 85 درصد تحقق یافته بود آقای فانی با پیگیری و حمایت دولت 111 درصد بودجه برای این وزارتخانه جذب کرد البته به دلیل مشکلات تاریخی ساختار وزارت آموزش و پرورش، فرهنگیان هنوز با مشکلاتی رو به رو هستند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور  اضافه کرد: در سال پایانی مجلس و سال همدلی و همزبانی نمایندگان باید تعامل بیشتری با دولت داشته باشند گرچه از تعامل نسبی موجود به خصوص از ریاست و همکاری نمایندگان تشکر می‌کنم.
 
وی گفت: همین که امروز بر لب و دل ایرانیان نشاط و بر فضای ایران آرامش برقرار است از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که باید قدر آن را دانست.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: ایران در برابر دریای متلاطم وحشی‌گری داعش و قدرت‌های جهان به عنوان پایگاه آرامش، امنیت و انسجام برای ملت است و به دیگران هم در این زمینه کمک می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه دولت متعلق به همه مردم و دکتر روحانی نیز رئیس جمهور ایران و همه ایرانیان است گفت: از همه گروه‌های سیاسی به ویژه حامیان دولت و اصلاح طلبان انتظار است که دولت را حمایت کنند، سزاوار است در انسجام و همدلی بکوشید و بگذارید اخلاق سیاسی و اعتدال سیاسی به وسیله شما همراهان بیشتر ترویج شود.
منبع:
شبستان
نام:
ایمیل:
* نظر: