bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
بی‌برنامگی و تعلل در تکمیل پروژه‌های عمرانی از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و مدیران باید شبانه‌روزی پای کار باشند و به مردم خدمت کنند.!!» این ادبیات شاید برای خیلی‌ها آشنا باشد، کسانی که اخبار و تحولات استان را به ریز و جزئی رصد کرده، مطالعه می‌کنند و...
بامداد جنوب: 
«بی‌برنامگی و تعلل در تکمیل پروژه‌های عمرانی از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و مدیران باید شبانه‌روزی پای کار باشند و به مردم خدمت کنند.!!» این ادبیات شاید برای خیلی‌ها آشنا باشد، کسانی که اخبار و تحولات استان را به ریز و جزئی رصد کرده، مطالعه می‌کنند و در جریان امور هستند. من نمی‌دانم کسی که این حرف‌ها را می‌زند، آیا یک بار خودش را در آینه نگاه کرده و با خودش حرف زده است؟ اصولا می‌داند برنامه چیست؟ برنامه چگونه است؟ چگونه برنامه می‌نویسند؟ یا اینکه فکر می‌کند برنامه همان فرمول‌های مشخص درسی است که باید یاد گرفت و همیشه هم برقرار است؟ در استانی که همه سرمایه‌گذاری‌اش در طول چهار ماه شده 7 میلیارد تومان ناقابل و استانی با این همه پتانسیل به قعر جدول کشور رفته است، چه کسی باید از بی‌برنامگی مدیران بگوید؟ اگر کسی مدیریت بلد باشد، مدیریت را بداند، بداند که اصول مدیریتی چیست، هیچ وقت از مدیران! نمی‌خواهد شبانه‌روزی پای کار باشند و به مردم!! خدمت کنند. 

این‌ها بهتر است به جای همچین حرف‌های بدون پشتوانه‌ای که دو ریال ارزش ندارد و برای مردم نه آب می‌شود و نه نان، بپرهیزند. من هر چه این جمله را خواندم متوجه نشدم، گوینده این حرف در کدام رشته مدیریتی تحصیل کرده و این حرف‌های سبک را کجا یاد گرفته است؟ شاید شماها خانواده، زن و فرزند نداشته باشید یا آنکه عاشق پست و مقام باشید و بخواهید خودی نشان دهید و 24 ساعت بروید و حرف تحویل مردم بدهید، مدیر باید فکر کند، ایده بدهد، طرح داشته باشد، وگرنه ننه آن بنده خدا هم بلد است تهدید کند! برنامه را باید شماها که به قول خودتان مدیریت ارشد!! استان هستید بنویسید، به جای ترس و وحشت انداختن میان مدیران و جارو کردن زیرپایشان تا دوستان و هم‌اتاقی‌های خودتان پست بگیرند، کمی دقیق‌تر فکر و کار کنید. قرار نیست با موقعیت باد آورده‌ای که دارید باد در غبغب انداخته و فکر کنید که ملت شعور ندارند! قرار نیست که بروید و به اینجا و آنجا سر بزنید و کلیپ بسازید و کار انتخاباتی و تبلیغاتی کنید؟ 

این‌ها را همه مردم به خوبی می‌دانند. کبکی که سرش را زیر برف کرده و پشتش را بالا داده، بهتر هدف قرار می‌گیرد. برنامه‌ریزی و مدیریت شما را اینجا دیدیم که فقط حرف تحویل مردم دادید و فرصت‌سوزی کردید. یکی که به فکر آوردن هم‌ولایتی‌هایش به بوشهر است، یکی دیگر به فکر انتخابات سال آینده مجلس است و بعد هم مشخص می‌شود که کلا در استان 7 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است!! به قول رهبر انقلاب، شتر در خواب بیند.... !

نام:
ایمیل:
* نظر: