bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
کریم جعفری: خداوند پست‌تر و رذل‌تر، حیوان‌تر و بی‌شرفت‌تر از حکومت‌های غربی در کل تاریخ خلق نکرده است. آنها برای رسیدن به اهدافشان و سلطه بر مردم جهان به هر کثافت کاری دست می‌زنند و هیچ حد و مرزی در زجر دادن و فشار وارد کردن بر مردم جهان به ویژه آنهایی که می خواهند خارج از قواعد و چارچوب‌های زورگویانه آنها زندگی کنند،

کریم جعفری

خداوند پست‌تر و رذل‌تر، حیوان‌تر و بی‌شرفت‌تر از حکومت‌های غربی در کل تاریخ خلق نکرده است. آنها برای رسیدن به اهدافشان و سلطه بر مردم جهان به هر کثافت کاری دست می‌زنند و هیچ حد و مرزی در زجر دادن و فشار وارد کردن بر مردم جهان به ویژه آنهایی که می خواهند خارج از قواعد و چارچوب‌های زورگویانه آنها زندگی کنند، نداشته و به هیچ اخلاقی پایبند نیستند. آنها همه این اقدامات را در پوشش حقوق بشر، دفاع از آزادی، دفاع از دین و دفاع از.... انجام می‌دهند. این پوشش سال‌های متمادی و درازی است که توسط این کشورها در پیش گرفته شده و برای رسیدن به اهداف پلید و غیرانسانی خود، از قتل‌عام انسان‌ها ابایی ندارند و آن را با ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای خود، پوشش می‌دهند.

در طول سال‌های پس از جنگ جهانی دوم و در حالی که اروپا به عنوان محور قدرت در جهان آن روز رنگ می‌باخت و دو ابرقدرت جدید، یعنی امریکا و شوروی سر برآوردند، دنیا هم میان این دو تقسیم شد. تا زمانی که شوروی وجود داشت و هنوز دلار به صورت کامل و رسمی میخش را در اقتصاد جهانی نکوبیده بود، کشورهای مختلف می‌توانستند نفسی بکشند، اما جهان از روزی به هم ریخت که امریکایی‌های نژادپرست دایه ابرقدرتی پیدا کردند و نیروهای خود را برای حکمرانی بر جهان به چهار گوشه کره زمین فرستادند. در امپراتوری امریکایی، هر کسی که با آنها بود در شمار دشمنان قرار می‌گرفت و بالطبع هر کسی هم که مقابلشان بود، به بدترین شکل ممکن دچار بحران می‌شدند. در این چند دهه، امریکایی‌ها با همکاری طرف اروپایی بیشترین استفاده را از ابزار تحریم و فشار اقتصادی برای به زانو درآوردن کشورها کرده‌اند.

دولت آمریکا هر تحریمی را که توانسته علیه ایران انجام داده و اقدامی نبوده که برای نابود کردن کشور و مردم ایران انجام نداده باشد و بعد با کمال وقاحت و پررویی می‌گوید مشکلات اقتصادی ایران ناشی از نبود مدیریت صحیح در این کشور است؟! همین مسئله را چند روز پیش سخنگوی منطقه‌ای وزارت امور خارجه آمریکا در مورد سوریه گفت!! در حالی که دولت آمریکا که پس از سال‌ها فشار، تهدید، حمله نظامی و حمایت از گروه‌های تروریستی موفق نشد ارتش، دولت و ملت سوریه را به زانو در بیاورد و حالا به فشار بی‌سابقه اقتصادی روی آورده، به نقل از این سخنگو می‌گوید بحران اقتصادی سوریه ناشی از ناتوانی دولت این کشور است!! امریکایی‌ها برای نابودی سوریه، علاوه بر اشغالگری، فشار اقتصادی و سیاسی، حالا به سمت گرسنگی دادن به مردم این کشور روی آورده‌اند.

آمریکایی‌ها در حالی قانون سزار را برای نابودی دولت سوریه تدارک دیده اند تا رژیم‌ صهیونیستی با خیال راحت‌تر به این کشور حمله کرده و خیالش بابت قدرتمند شدن سوری‌ها جهت تهدید رژیم اشغالگر در آینده راحت شود. امریکا در خلال این قانون به صورت کاملاً طنز و مسخره‌ای آورده که این قانون را تصویب کرده تا مانع از سرکوب مردم سوریه توسط دولت این کشور شود!! وقاحت و رذالت آمریکایی‌ها در این مورد واقعاً حد و مرزی ندارد و آنها نشان دادند که به هیچ اخلاقی در حوزه انسانی پایبند نیستند و برای رسیدن به اهداف شیطانی و ضد بشری به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند. کاخ سفید برای آنکه دولت سوریه را که با هزینه بسیار زیاد بر تروریست‌های بین‌المللی پیروز شده و در شرایطی که کروناویروس جهان را در نوردیده، حمایت کند نشان داده که تا چه اندازه به هیچ اخلاق و مرامی پایبند نیست.

مردم سوریه اگر مخالف دولت مرکزی خود بودند که در طول سال‌های گذشته آن را در جهت سرکوب تروریست‌های خونخوار و آدمخواری که آمریکا و نوچه‌های منطقه‌ایش یعنی قطر، رژیم صهیونیستی، ترکیه، سعودی و برخی کشورهای اروپایی از آنها حمایت می‌کردند، همراهی نمی‌کردند. شما این کشور را تحریم می‌کنید و دیگران را تهدید که با آن به مبادله تجاری و بازرگانی نپردازند و بعد می‌گویید بحران اقتصادی که در طول روزهای گذشته شکل گرفته ناشی از ناتوانی دولت این کشور است؟ چرا این بحران در طول سال‌های گذشته وجود نداشت؟ شما اگر دلتان برای مردم سوریه می‌سوزد چاه‌های نفت این کشور در مناطق شرقی را اشغال نمی‌کردید و نفت آن را به صورت قاچاق به دوستان دزد ترکیه‌ای خود نمی‌فروختید و پولش را به جیب سناتورهای خونخوار واریز نمی‌کردید!!!

بی‌شرف بودن هم حدی دارد! شما مردم سوریه، کره شمالی، یمن، کوبا، ونزوئلا، ایران و هر کشور و طرفی که با شما مخالف باشد را با تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی گرسنه نگه می‌دارید و بعد می‌گویید مشکلات اقتصادی تقصیر دولت‌هایشان است؟! نکته جالب داستان اینجاست که برخی از افراد که در عشق آمریکا کور و کر شده‌اند و هر اقدام سران واشنگتن را تقدیس کرده و چشم بسته چنان از امریکایی‌ها تعریف می‌کنند که آدم دهنش از این همه پستی وا می‌ماند. این جماعت یک پله از خود آمریکایی‌ها پست‌تر هستند. از این افراد در همین ایران خودمان کم نداریم، کسانی که روزانه رو به قبله آمال خود، یعنی امریکا نماز می‌گذارند و ...

آمریکا در حالی قانونی وضع می‌کند تا به زعم خود از مردم سوریه در برابر سرکوب!! دولت حمایت کند که همه ما در طول چند هفته گذشته رفتارهای زشت و غیر انسانی پلیس و گارد ملی را در حق شهروندان این کشور را دیده‌ایم. یک بام و دو هوای دولت آمریکا و احمق فرض کردن مردم جهان در صدور چنین قوانینی هرچند جای تعجب ندارد، اما طنز ماجرا این است که نه تنها برخی از کشورهای جهان بلکه بسیاری از این کشورها نیز به دلیل ترس و وحشت از اقدامات دولت آمریکا به این قوانین یکجانبه تن می‌دهند. اگر کشورهای مستقل در کنار هم قرار گرفته و تلاش کنند تا در برابر زورگویی آمریکا و اروپا مشارکت اقتصادی داشته باشند، دیگر چنین قوانینی هیچ وقت تصویب نخواهد شد.

در پایان باید گفت سوریه به‌عنوان بخشی از محور مقاومت از یک سو و بخشی از از محور ضد آمریکایی و ضد استکباری از سوی دیگر تنها نخواهد ماند. رویدادهایی که در هفته‌ها و ماه‌های آینده در منطقه ما روی خواهد داد بسیار تعیین کننده خواهد بود. مردم سوریه دارند بهای مبارزه با تروریست‌های وابسته به آمریکا را می‌دهند و اگر دولت اشغالگر و تروریست پرور اردوغان فکر می‌کند این اقدام آمریکا علیه سوریه به نفع این کشور است، شک نداشته باشد که دیر یا زود چنین اتفاقاتی دامن ترک‌ها را هم خواهد گرفت و آنها از چنین اقداماتی مصون نخواهند بود. هر چند حزب عدالت و توسعه لابی بزرگ و سنگینی در لندن دارد و آنها به شدت از حکومت اردوغان و تداوم آن حمایت می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: